loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

* پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده ، «مرتضی آقایی» در همدان تشییع شد    ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده شهید «مرتضی آقایی» بر روی دستان مردم شهید پر

طاهر مهدوی بازدید : 12 شنبه 27 آذر 1400 نظرات (0)

*

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده ،

«مرتضی آقایی» در همدان تشییع شد

   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶

شناسایی هویت شهید «مرتضی آقایی» پس از 33سال | پیکر مطهر شهید - ایسنا
پیکر مطهر شهید آقایی در همدان تشییع شد+ تصاویر- اخبار همدان - اخبار استانها  تسنیم | Tasnimخبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency - مراسم تشییع پیکر  مطهر شهید «مرتضی آقایی» در همدان
پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده شهید «مرتضی آقایی» بر روی دستان مردم شهید پرور همدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیکر مطهر شهید «مرتضی آقایی» شهید تازه تفحص شده دیروز پس از اقامه نماز جمعه همدان از مقابل حسینیه حضرت امام(ره) تا چهارراه خواجه رشید بر روی دستان مردم شهیدپرور تشییع و سپس برای خاکسپاری به باغ بهشت همدان منتقل شد.
شهید مرتضی آقایی اهل همدان و سرباز ژاندارمری در تاریخ ۲۱/۴/۱۳۶۷ در دفاع از میهن اسلامی هنگام درگیری با نیرو‌های بعثی در منطقه نهرعنبر ایلام بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر پاکش مفقودالاثر شد.
پس از گذشت ۳۳ سال، پیکر مطهر این شهید در عملیات تفحص شهدا کشف و هویت او از طریق آزمایش DNA شناسایی شد و در تاریخ ۲۵/۹/ ۱۴۰۰خبر شناسایی و هویت وی به خانواده و مادر چشم‌انتظارش اعلام شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟