loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

* با حکم رئیس‌جمهور:   مهدی اسلام‌پناه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران شد    ۱۴۰۰/۰۸/۱۹   رئیس‌جمهور در حکمی دکتر مهدی اسلام‌پناه را برا

طاهر مهدوی بازدید : 51 پنجشنبه 20 آبان 1400 نظرات (0)
*
با حکم رئیس‌جمهور:
 
مهدی اسلام‌پناه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران شد 
 
۱۴۰۰/۰۸/۱۹

مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد شدغلامرضا شریعتی از سازمان استاندارد کنار گذاشته شد - نیوزین

 

رئیس‌جمهور در حکمی دکتر مهدی اسلام‌پناه را برای مدت ۴ سال به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب کرد.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در این حکم با اشاره به مأموریت اصلی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، نوشت: امید است با اتکال به خداوند متعال و با «روحیه انقلابی‌»، «پاکدستی»، «فسادستیزی» و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره‌گشایی از مشکلات مردم و تحقق «عدالت و پیشرفت» کوشا باشید.
متن حکم آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در اجرای ماده (۳۶) قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب 1396/7/11 مجلس شورای اسلامی و مصوبه جلسه مورخ 1400/8/11 شورای عالی استاندارد؛ نظر به تعهد و شایستگی جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی‌، پاکدستی، فسادستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره‌گشایی از مشکلات مردم و تحقق «عدالت و پیشرفت» کوشا باشید.
تفصیل مأموریت‌ها و انتظارات از آن سازمان به پیوست این حکم ابلاغ می‌شود.
توفیقات آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران
لازم به ذکر است دکتر مهدی اسلام‌پناه متولد سال ۱۳۶۳، استاد دانشگاه و دکترای مدیریت خط مشی و فوق دکترای کسب و کارهای نوین از دانشگاه تربیت مدرس دارد.
وی دارای سوابق مدیریتی مختلف در وزارت صمت بوده و مولف چندین جلد کتاب تخصصی در حوزه صنعت و معدن است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟