loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

انتصاب «سید محمد مقیمی» به عنوان سرپرست دانشگاه تهران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر سید محمد مقیمی را به عنوان سرپرست دانشگاه تهران منصوب کرد. سرپ

طاهر مهدوی بازدید : 37 چهارشنبه 31 شهریور 1400 نظرات (0)

انتصاب «سید محمد مقیمی» به عنوان سرپرست دانشگاه تهران

  ۱۴۰۰/۰۶/۳۰

نیلی احمدآبادی از دانشگاه تهران رفت؛ مقیمی سرپرست شد- اخبار سیاسی تسنیم |  Tasnim
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر سید محمد مقیمی را به عنوان سرپرست دانشگاه تهران منصوب کرد.

سرپرست جدید دانشگاه تهران در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، ارتقای کیفیت آثار پژوهشی را زمینه‌ساز دستیابی به علم نافع دانست و بر ضرورت حرکت دانشگاه در تأمین نیاز‌های جامعه تاکید کرد.
سید محمد مقیمی حوزه کارآفرینی و‌اشتغال‌زایی دانش آموختگان را در گرو آسیب‌شناسی جدی از برخی رویه‌ها در دانشگاه ارزیابی کرد و گفت: بکارگیری شیوه‌های مناسب در درآمدزایی دانشگاه، خلاقیت و بازنگری در سرفصل دروس متناسب با رفع نیاز‌های جامعه بطور جدی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
مقیمی، دانشگاه مسئولیت‌پذیر را سبب ایجاد نشاط در دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه توصیف کرد و بر ضرورت توسعه دیپلماسی علمی تأکید کرد.
سرپرست جدید دانشگاه تهران که استاد تمام رشته مدیریت این دانشگاه است بیش از 30 کتاب را در حوزه سازمان‌ها و مدیریت و مقالات متعددی را در مجلات علمی داخلی و بین‌المللی تألیف کرده است.
مقیمی دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته مدیریت دانشگاه تهران گذرانده است و مسئولیت‌هایی همچون معاون اداری مالی دانشگاه تهران، رئیس‌پردیس فارابی دانشگاه تهران و معاون آموزش و برنامه‌ریزی دیوان محاسبات کشور را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟