loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. پس از مراسم وداع و تشییع با‌شکوه پیکر طلبه شهید «حسن مختارزاده» در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد     ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ پیکر طلبه شهید مدافع امنیت &

طاهر مهدوی بازدید : 12 سه شنبه 22 آذر 1401 نظرات (0)
.
پس از مراسم وداع و تشییع با‌شکوه
پیکر طلبه شهید «حسن مختارزاده»
در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد
    ۱۴۰۱/۰۹/۲۱

پیکر مطهر شهید حسن مختارزاده در قم در حرم حضرت معصومه آرام گرفت - خبرگزاری  شبستان ، رسانه حوزه دین ، فرهنگ و اندیشهتشییع پیکر شهید حسن مختارزاده در قم

پیکر طلبه شهید مدافع امنیت «حسن مختارزاده» با حضور گسترده مردم شهیدپرور قم از مصلی قدس این شهر تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع شد.
در این مراسم با شکوه که اقشار مختلف مردم به‌ویژه نوجوانان دهه هشتادی حضور داشتند، بعد از اقامه نماز توسط آیت‌الله عابدی از اساتید برجسته حوزه علمیه، پیکر شهید با نوحه‌خوانی و سینه‌زنی و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر منافق» و «مرگ بر آل‌سعود» تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع شد.
شرکت‌کنندگان ضمن ابراز خشم و نفرت از اغتشاشگران و حامیان و محرکین آنها از مسئولین امنیتی و قضایی خواستند به سرعت و با قاطعیت با مجرمین به‌خصوص کسانی که دست شان به خون حافظان امنیت و مردم آلوده است برخورد کنند.
در ادامه این مراسم، پیکر شهید بر گرد مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه(س) طواف داده و در حرم مطهر به خاک سپرده شد.
همچنین یکشنبه شب طی مراسمی که در حرم مطهر برگزار شد، مردم ولایت‌مدار قم به‌خصوص نوجوانان و جوانان با نوحه‌خوانی و عزاداری با این شهید عزیز وداع کردند. طلبه بسیجی مدافع امنیت «حسن مختارزاده» که به دلیل مصدومیت توسط اغتشاشگران در بیمارستان بستری بود، جمعه ۱۸ آذر بعد از ۲۲ روز به فیض شهادت نائل آمد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟