loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. دعوت مراجع عظام تقلید از مردم برای حضور در انتخابات     ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ مراجع عظام تقلید در پیام‌های جداگانه از مردم ایران دعوت کردند تا در انتخابات شرکت کرده و سهم خود ر

طاهر مهدوی بازدید : 1 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)

.

دعوت مراجع عظام تقلید از مردم برای حضور در انتخابات

    ۱۴۰۳/۰۴/۱۳

‫دعوت مراجع عظام تقلید از مردم برای حضور پای صندوق رأی - خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency‬‎

مراجع عظام تقلید در پیام‌های جداگانه از مردم ایران دعوت کردند تا در انتخابات شرکت کرده و سهم خود را در تعیین سرنوشت و آیندۀ جامعه ادا نمایند.
آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی اظهار داشت: مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر در عرصه انجام تکلیف الهی انسانی انتخابات قرار گرفته‌اند. وی افزود: بر همه واجدان شرایط لازم است با شرکت پر شور و انتخاب فردی مؤمن، امین و شایستۀ جایگاه مهم ریاست جمهوری اسلامی ایران، کار نیمه تمام را تمام، و وظیفۀ شرعی و اجتماعی خود را در تعیین سرنوشت و آیندۀ جامعه ادا نمایند.
  دعوت آیت‌الله نوری‌همدانی برای شرکت در انتخابات
آیت‌الله نوری‌همدانی نیز تصریح کرد: با توجه به شرائط ویژه داخلی و خارجی و نیز برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بالا بردن قدرت کشور در عرصه‌های بین‌المللی، و تجلی وحدت‌ و همدلی در کشور همه عزیزان خصوصاً کسانی که در مرحله اول نتوانستند در انتخابات شرکت کنند با اراده محکم و گام استوار در روز جمعه حضور یافته و با انتخاب فرد اصلح بار دیگر شکوه و عظمت ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.
 
آیت الله جوادی آملی در پیامی مردم را محور اصلی دین اسلام دانسته و آورده اند؛ مردم بزرگ و با فرهنگ ایران از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون در همه صحنه‌ها همچون دفاع مقدس حضوری گسترده داشته اند که باید مسئولین هم ضمن قدردانی از این تلاش و ازخودگذشتگی مردم، بیش از پیش در مسیر ساماندهی اوضاع اقتصادی و اجتماعی حرکت نمایند.

ایشان با بیان اینکه تا وقتی مردم در صحنه اند، هیچ گونه مشکلی برای کشور پیش نخواهد آمد تاکید کردند: امروز موظفیم با حفظ وحدت در انتخابات که استقلال، امنیت، عظمت و شکوه مملکت را به همراه دارد حضوری فعال داشته باشیم.

آیت الله جوادی آملی حضور مردم در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پای صندوق‌های رأی را موجب قدرت ملی، دینی و اسلامی دانستند که علاوه بر پاسداشت خون شهدا، همچون گذشته شکست توطئه‌های دشمنان را در پی خواهد داشت.
 
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید تاکید کرد: شرکت در انتخابات برای ادامه مسیر تکامل کشور ضروری و تکلیف شرعی و ملی است.

 

 دعوت خبرگان رهبری از مردم برای مشارکت فعال در انتخابات

‫دعوت خبرگان رهبری از مردم برای مشارکت فعال در انتخابات - خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency‬‎

مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از همه مردم شریف کشورمان دعوت کرد در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از همه مردم شریف کشورمان دعوت کرد در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.
در متن این بیانیه آمده است: ملت رشید ایران؛ اینک که انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به مرحله دوم کشیده شده، مجلس خبرگان رهبری با سپاس و قدردانی از آحاد مردم بزرگ ایران که در مرحله نخست انتخابات شرکت کردند، ضمن دعوت مجدد از تمام مردم شریف کشورمان برای مشارکت فعال و آگاهانه در انتخابات ۱۵ تیر بر نکات زیر تأکید می‌نماید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟