loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. ضربه سنگین مرزبانان فراجا به گروهک تروریستی متجاوز در مرزهای  جنوب شرق   ۱۴۰۳/۰۳/۲۶   فرمانده پلیس مرزبانی گفت: مرزبانان سیستان و بلوچستان در درگیری با گروهک تروریستی در مرزه

طاهر مهدوی بازدید : 2 دوشنبه 28 خرداد 1403 نظرات (0)
.
ضربه سنگین مرزبانان فراجا
به گروهک تروریستی متجاوز در مرزهای  جنوب شرق
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
‫سردار احمدعلی گودرزی‬‎
 
فرمانده پلیس مرزبانی گفت: مرزبانان سیستان و بلوچستان در درگیری با گروهک تروریستی در مرزهای جنوب‌شرق، ضمن ممانعت از ورود آنها به داخل کشور، مقادیر قابل‌توجهی مواد منفجره و سایر ملزومات کشف کردند.
به گزارش پایگاه خبری مرزبانی، سردار احمدعلی گودرزی روز شنبه اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های ایام پیش‌رو در کشور، اعضای گروهک تروریستی به منظور اقدامات خرابکارانه قصد ورود به کشور از طریق مرزهای شهرستان سراوان را داشتند که با هوشیاری و تیزبینی مرزبانان انتظامی در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.
گودرزی با اشاره به درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک تروریستی، افزود: در این درگیری سنگین مسلحانه که با هوشیاری و شجاعت مرزبانان دلاور همراه بود، بر اثر آتش سنگین مرزداران تعدادی از اعضای این گروهک تروریستی زخمی و با متواری شدن از ورود آنها به کشور ممانعت شد.
وی ادامه داد: از این گروهک تروریستی مقادیر قابل‌توجهی مواد منفجره، یک عدد سیفور، یک فتیله باروتی، ۱۳ عدد چاشنی الکترونیکی، یک عدد مدار الکترونیکی، ۱۵ عدد باطری قلمی، تعداد یک دستگاه دوربین سلاح ‌اِم۱۶، یک تیغه خشاب
و ۲۵۱ عدد تیر جنگی کلاشنیکف، ۸ عدد تیر کلت، پنج عدد نارنجک جنگی ساخت کشور آمریکا، یک عدد نارنجک ۴۰ تکه و یک دستگاه ارتباطی بی‌سیم کشف شد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟