loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. از میدان هفت تیر تا میدان ولی عصر (عج) تهران : مراسم جشن بزرگ امام رضایی‌ها با حضور پرشور مردم برگزار شد   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ مراسم جشن بزرگ امام رضایی‌ها دیروز جمعه ۲۸ ارد

طاهر مهدوی بازدید : 14 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
.
از میدان هفت تیر تا میدان ولی عصر (عج) تهران :
مراسم جشن بزرگ امام رضایی‌ها با حضور پرشور مردم برگزار شد  
۱۴۰۳/۰۲/۲۸

‫ایران «رنگ امام رضا» گرفت‬‎‫در تجمع تولد پیامبر چه گذشت؟+ انتقاد داوری و حسام مظاهری | پایگاه خبری  تحلیلی انصاف نیوز‬‎

مراسم جشن بزرگ امام رضایی‌ها دیروز جمعه ۲۸ اردیبهشت در تهران همزمان با ۱۰ شهر بزرگ ایران با حضور پرشور خانواده‌ها از میدان هفت تیر تا میدان ولی‌عصر برگزار شد.
با توجه به خاطره خوش مردم تهران از راهپیمایی ۱۰ کیلومتری غدیر در سال گذشته، مطابق پیش‌بینی‌ها استقبال از مراسم در حد بالایی صورت گرفت و ده‌ها هزار خانواده تهرانی همراه کودکان و نوجوانان خود، خودشان را به مراسم رساندند و لحظه به لحظه بر شمار جمعیت افزوده شد.
بیش از ۴۰۰ موکب خدمات فرهنگی و پذیرایی برای این مراسم پیش‌بینی شده بود و ۱۲ هزار نفر در این موکب‌ها به شهروندان تهرانی خدمت‌رسانی کردند. خادمان این مراسم در موکب‌ها از گروه‌های جهادی و خیران تهرانی بودند، شهرداری تهران در این مراسم برنامه‌های زیرساختی را مهیا کرد و هزینه‌های دیگر مراسم توسط مردم و گروه‌های جهادی و خیران تأمین شد.
از بخش‌های مورد استقبال مراسم، غرفه‌های بازی بود. در یکی از همین غرفه‌ها به نام کافه‌بازی، پدرها فرصت داشتند سه دقیقه با دخترهایشان به رقابت بپردازند و در زمینه دارت، جورچین و برج هیجان مسابقه بدهند.
عشق امام علی بن موسی الرضا(ع) در دل همه ایرانیان جا دارد و مختص گروه خاصی نیست. به همین دلیل دیروز از هر طیف و طبقه اجتماعی، از هر سن و سالی با هر اعتقاد و باوری در مراسم حضور داشتند. تعداد زیادی از مهمانان امسال از شهرستان‌های اطراف تهران آمدند و خودشان را به محفل امام رضایی‌ها رساندند.
اما مخاطب خاص مراسم امسال کودکان بودند که با شور و شوق خاصی در مسیر حضور داشتند. تقاطع عضدی با بخش‌های اجرای سرودهای آئینی، بازی‌هایی مانند قصر بادی، فوتبال دستی، ترامپولین و ... فضای شاد و مهیجی را برای کودکان دوستدار امام رضا‌(ع)فراهم کرد.
ضمنا از حدفاصل بین میدان هفت تیر تا میدان ولی‌عصر نیز مداحان اهل‌بیت، همچون عبدالرضا هلالی، محمدحسین پویانفر، روح‌الله رحیمیان، محمد اسداللهی و سیدمحمدرضا نوشه‌ور به اجرا پرداختند.
گفتنی است روز گذشته مردم کرج نیز با حضور در اجتماع باشکوه 20 هزار نفری امام‌ رضایی‌ها ‌در ورزشگاه انقلاب، ارادت و عشق خود را به هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا(ع) نشان دادند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟