loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. تشییع پیکر شهید زاهدی و یارانش در راهپیمایی روز قدس تهران  ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ آیین تشییع پیکر شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، دیروز در میدان فردوسی به سمت دانشگاه تهران بر

طاهر مهدوی بازدید : 13 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

.

تشییع پیکر شهید زاهدی و یارانش در راهپیمایی روز قدس تهران 

۱۴۰۳/۰۱/۱۷

‫آغاز تشییع پیکر شهید زاهدی و یارانش در تهران‬‎‫تشییع پیکر شهید زاهدی و یارانش در راهپیمایی روز قدس تهران - تسنیم‬‎
آیین تشییع پیکر شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، دیروز در میدان فردوسی به سمت دانشگاه تهران برگزار شد.
استقبال باشکوه مردم قزوین از شهیدالقدس علی آقابابایی
پیکر مطهر شهید القدس علی آقابابایی که در جریان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه به شهادت رسید، همزمان با روز جهانی قدس و با استقبال باشکوه اقشار مختلف مردم روزه‌دار قزوین تشییع شد.
تشییع پیکر شهید القدس محسن صداقت در راهپیمایی روز قدس قم
مردم شهیدپرور استان قم در روز جهانی قدس، پیکر شهید القدس محسن صداقت از شهدای حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه، را تشییع کرده و خواستار برخورد قاطع با عاملان این جنایات تروریستی شدند.
همچنین مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای حمله موشکی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق عصر روز پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در معراج شهدای تهران برگزار شد.
عصر دوشنبه 13 فروردین‌ماه 1403، هواپیماهای رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار دادند که بر اثر این جنایت، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و 5 تن از مستشاران و افسران همراه آنان حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقا‌بابایی و سیدعلی صالحی روزبهانی به فیض شهادت نائل آمدند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟