loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. جانشین فرماندهی انتظامی کل کشور: دستور حمله به مقر انتظامی راسک از خارج صادر شد   ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ جانشین فرماندهی انتظامی کل کشور با بیا‌ن اینکه در اعترافاتی که ۴ نفر از عاملان

طاهر مهدوی بازدید : 3 سه شنبه 26 دی 1402 نظرات (0)
.
جانشین فرماندهی انتظامی کل کشور:
دستور حمله به مقر انتظامی راسک از خارج صادر شد
  ۱۴۰۲/۱۰/۲۵

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور: اقدام بزدلانه ترور شهید شهرکی و همسرش بی  پاسخ نخواهد ماند - همشهری آنلاین

جانشین فرماندهی انتظامی کل کشور با بیا‌ن اینکه در اعترافاتی که ۴ نفر از عاملان دستگیر‌شده حمله تروریستی راسک داشتند، گفتند از خارج کشور دستور می‌گرفتندگفت هنوز دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، با حضور سردار رضایی، دستاوردهای طرح رعد پلیس در سیستان و بلوچستان در قالب نمایشگاه به نمایش گذاشته شد. سردار قاسم رضایی در حاشیه این طرح اظهار داشت: در حمله تروریستی که به مقر انتظامی راسک صورت گرفت، با یک اقدام پنهانی روبه‌رو بودیم، به نحوی که 90درصد اقدامات تروریستی پنهانی انجام می‌شود و حتما رده آشکار آسیب‌پذیر است.
وی با بیان اینکه پس از این حمله دستگیری فوری تروریست‌ها در دستورکار نیروهای امنیتی و انتظامی قرار گرفت، افزو‌د: دستگیری 4 نفر از عاملان اصلی حمله تروریستی ‌با رصد اطلاعاتی و جانفشانی انجام شد.‌ در اعترافاتی که این چهار نفر داشتند از خارج دستور می‌گرفتند و هنوز دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.
 جزئیات درگیری شامگاه یکشنبه در چابهار
سردار رضایی همچنین با اشاره به درگیری شامگاه یکشنبه در چابهار گفت: شامگاه یکشنبه چند سارق در حال سرقت خودرو بودند که بلافاصله همکاران ما با آنها گلاویز می‌شوند. سارقان بعد از این درگیری مسلحانه فرار می‌کنند اما سلاح، خودرو و سایر لوازم آنها برجای می‌ما‌ند، تعقیب سارقان از همان زمان ادامه پیدا می‌کند و همه اعضای این باند سارقان صبح روز دوشنبه دستگیر می‌شوند. در این تیراندازی مسلحانه 2 پلیس مجروح می‌شوند که حال آنها خوب است و قدردان آنها خواهیم بود. جانشین فرماندهی انتظامی کل کشور با اشاره به سلاح‌های غیرمجازی که در دست مردم است، تصریح کرد: سلاح غیرمجاز خودش مبدأ یک‌سری جرم‌هاست و از مردم می‌خواهیم کسانی را که سلاح غیرمجاز دارند اطلاع‌رسانی کنند‌ تا بتوانیم این سلاح را جمع کنیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟