loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. قاآنی: صهیونیست‌ها شهید رضی  را ترور کردند زیرا نتوانستند در میدان جنگ غزه چیزی به دست ‌آورند  ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

طاهر مهدوی بازدید : 2 یکشنبه 10 دی 1402 نظرات (0)
.
قاآنی: صهیونیست‌ها شهید رضی  را ترور کردند
زیرا نتوانستند در میدان جنگ غزه چیزی به دست ‌آورند
 ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
قاآنی کیست؟ - ایسنا
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در آیین بزرگداشت شهید حسین پورجعفری با بیان اینکه امروز مقاومت در سراسر منطقه هرکدام ساختار مستقل و مناسب خود را دارند، اظهار داشت: گروه‌های مقاومت مرحله به مرحله رشد کردند و امروز تمام ارکان جبهه مقاومت در سطح منطقه خودشان صاحب تصمیم و تشخیص هستند.
وی ادامه داد: در همین دوره مقاومت فلسطین با تدبیر خودش و برنامه‌ای که تنظیم کرده بود کار را شروع کرد و برای اولین بار در این مقطع به دلیل جنایات گسترده‌ای که رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان فلسطین انجام دادند خودشان تدبیر کردند و مرحله به مرحله همه کارهایی که خودشان کردند با برنامه و تدبیر و چقدر زیبا انجام دادند.
فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به سردمداران رژیم صهیونیستی تأکید کرد: شما شهید رضی موسوی را ترور می‌کنید زیرا نتوانستید در میدان جنگ غزه چیزی به دست ‌آورید و ایران به نقشه‌های شما کشیده نمی‌شود. رژیم صهیونیستی و آمریکا از ابتدای جنگ تاکنون چه دستاوردهایی داشتند؟ هنر آنها فقط کشتن زنان و کودکان بی‌گناه است.
سردار قاآنی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: اگر به رفتارهای غیرمنطقی خود در عراق ادامه دهید، مقاومت عراق ملاحظات خود را کنار گذاشته و به شما پاسخ دیگری خواهد داد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟