loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. امیر قربانی : هراس سرویس‌های جاسوسی غربی از بالگردهای ارتش ایران   ۱۴۰۲/۰۹/۱۹ امیر یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین گرامیداشت سرلشکر خلبان ش

طاهر مهدوی بازدید : 9 دوشنبه 20 آذر 1402 نظرات (0)
.
امیر قربانی :
هراس سرویس‌های جاسوسی غربی از بالگردهای ارتش ایران
  ۱۴۰۲/۰۹/۱۹

امیر یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین گرامیداشت سرلشکر خلبان شهید «احمد کشوری» که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی ‌اکبری امام‌جمعه موقت تهران و خانواده این شهید بزرگوار در ستاد هوانیروز برگزار شد، اظهار داشت: در دوران‌شکل‌گیری انقلاب اسلامی اعلامیه‌های امام(ره)از طریق بالگردها به نقاط مختلف کشور آن هم به‌صورت پنهانی منتقل می‌شد؛ زمانی هم که غائله کردستان به وجود آمد، شهید کشوری خلبان داوطلبی بود که شهید چمران را از محاصره ضدانقلاب در کردستان خارج کرد. وی خاطرنشان کرد: ما در دفاع مقدس با ۸۰ کشور جنگیدیم و اجازه ندادیم که حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا شود؛ زیرا شهیدانی چون «کشوری‌»ها، «صیاد»ها و «سلیمانی‌»ها داشتیم. در دفاع مقدس، هوانیروز ۵۰۰ هزار ساعت عملیات انجام داد که این عدد در جهان رکورد محسوب می‌شود؛ البته همزمان چنانچه بلایای طبیعی هم رخ می‌داد در کنار مردم برای کمک‌رسانی حضور می‌یافت. به گزارش مهر، فرمانده هوانیروز ارتش گفت: از سال ۱۳۶۷ که هوانیروز در عملیات مرصاد کمر منافقین را شکست تاکنون آن‌ها نتوانستند قد علم کنند. هوانیروز ارتش از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین ناوگان بالگردی غرب آسیا برخوردار است و به واسطه همین امر امروز در ۳۰ استان کشور در خدمت مردم هستیم؛ به نحوی که در بالگردهای ما چندین مورد شاهد متولد شدن نوزادان و جابه‌جایی ۵۸ عضو پیوندی بودیم.
امیر قربانی خاطرنشان کرد: امروز در تاریکی و در شرایط بد هوائی رزمایش انجام می‌دهیم؛ این باعث شده تا سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی عنوان کردند که باید مراقب باشیم تا بالگردهای ارتش ایران شبانه بر روی شناورهای ما در خلیج‌فارس ننشینند.
امروز هوانیروز ارتش به عنوان قدرت بلامنازع در غرب آسیا خودنمایی می‌کند
فرمانده هوانیروز ارتش تأکید کرد: امروز دشمن را از فاصله دور با سلاح‌های دوربرد و نقطه‌زن منهدم می‌کنیم و اجازه نزدیک شدن آن‌ها به خاک کشور را نمی‌دهیم؛ چون امروز هوانیروز ارتش به عنوان قدرت بلامنازع در غرب آسیا خودنمایی می‌کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟