loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. فرمانده سپاه فجر فارس: تلاش خالصانه و کسب رضایت مردم موفقیتی قابل تقدیر است    ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ فرمانده سپاه فجر فارس در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج به شهردار، رئیس و اعضای شورای

طاهر مهدوی بازدید : 13 چهارشنبه 08 آذر 1402 نظرات (0)
.
فرمانده سپاه فجر فارس:
تلاش خالصانه و کسب رضایت مردم موفقیتی قابل تقدیر است
   ۱۴۰۲/۰۹/۰۷

فرمانده سپاه فجر فارس: اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در ۱۱ عرصه استان پیش  بینی شده است - ایرنا

فرمانده سپاه فجر فارس در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج به شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر و مدیران شهری، گفت: گستردگی کلان‌شهر شیراز و اجرای پروژه‌های متنوع و عظیم عمرانی حاصل تلاش شهرداری و شورای شهر است که چهره شیراز را روز‌‌به‌روز بهتر کرده و در جامعه اُمیدآفرینی می‌کند.
سردار یدالله بوعلی خاطرنشان کرد: تلاشی که خالصانه و برای کسب رضایت عامه مردم باشد موفقیت قابل تقدیر برای مسئولان مدیریت شهری است.
سردار بوعلی با تأکید بر آمادگی سپاه فجر برای هم‌افزایی هر چه بیشتر با مدیریت شهری در زمینه محرومیت‌زدایی، گفت: هدف مشترک ما حل مشکلات مردم است و همان‌طور که در دوره اخیر شاهد بودیم هر جا با تفکر بسیجی و جهادی وارد عرصه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی شده‌ایم برای مردم شیراز مایه برکت، افزایش رفاه و ایجاد نشاط بوده است. سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم قدردانی و با بیان اینکه بسیج، بهترین الگو در مدیریت جامعه است گفت: امروز نه تنها در داخل کشور؛ بلکه در تمام دنیا، اندیشه بسیجی و مدیریتی بسیج خود را نشان می‌دهد. شهردار شیراز نیز با گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با بیان اینکه امرور شاهد حضور بسیج و تفکر بسیجی در همه اقشار هستیم، اظهار کرد: امروز علاوه‌بر مأموریت بسیج در صیانت از کشور، شاهد حضور و تفکر بسیجی در همه اقشار هستیم.
محمدحسن اسدی با بیان اینکه روح و فرهنگ بسیج به عنوان مهم‌ترین تفاوت ‌ما با سایر کشورهایی است که نیروی مردمی دارند، گفت: روحیه ایثارگری بسیج مردمی کشور نقطه برجسته ملی ما با دیگر نقاط دنیاست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟