loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

.  حجت‌الاسلام  صدیقی،خطیب جمعه تهران:  امروز منفورترین چهره در اذهان بشریحکومت آمریکا و صهیونیست‌هاست     ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ حجت‌الاسلام والمسلمین

طاهر مهدوی بازدید : 6 شنبه 29 مهر 1402 نظرات (0)
.
 حجت‌الاسلام  صدیقی،خطیب جمعه تهران:
 امروز منفورترین چهره در اذهان بشریحکومت آمریکا و صهیونیست‌هاست 
   ۱۴۰۲/۰۷/۲۸

آیت‌الله صدیقی؛ خطیب نخستین نماز جمعه تهران در سال ۱۴۰۲ - همشهری آنلاین

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی، گفت: در مسئله حمله بی‌سابقه و غافلگیرانه دست‌پرورده‌های حاج قاسم سلیمانی، اولین نکته در توضیح این عملیات آن است که چون بعضی از افراد مغرض و بعضی از افراد جاهل اعتراض می‌کردند که چرا حماس به صهیونیست‌ها حمله کرده است، تبلیغات دروغین ناروا، بی‌خبری از واقعیت بیرونی و بی‌خبری از دستورات قرآن کریم اقتضای یک همچون اراجیفی را دارد.
به گزارش فارس، وی بیان داشت: این نکته تربیتی است که کاسب در کسبش، دانشجو در تعلمش، استاد در تعلیمش و همه مدیران در مدیریت‌شان رنگ‌بندگی داشته باشند و سبک زندگی‌شان همه را به یاد خدا بیندازد و ببینند اینها که خودشان را رها نمی‌بینند، مالک دارند و بدون اجازه مالک هیچ اقدامی نمی‌کنند.
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: چون به آنها حمله شده است، خداوند متعال اذن داده است که اینها هم به پا خیزند و جنگ را با جنگ براندازند، در اسلام اگر احکام جزایی داریم و اگر جنگ و جهاد داریم، مقصود آن است که آتش را خاموش کنند، لذا برای ریشه‌کن کردن اینها، احکام جزائی تعیین شد. وی بیان داشت: دفاع از مساجد مجوز جنگ در اسلام است. مسجدالاقصی یکی از چهار مسجد مقدس و یکی شریف‌ترین و مقدس‌ترین بقای عالم توحید است، به مسجدالاقصی یورش می‌برند، اهانت می‌کنند و اگر سکوت باشد و اگر خون ندهند و اگر مدافعین از حریم حرم خدا دفاع نکنند، مسجد را صهیونیست‌ها اشغال و آن را تخریب می‌کنند، بنابراین حفظ کانون‌های فرهنگی و عبادتی یکی از مجوزهای جنگ است که در این حادثه و واقعه متعدد صهیونیست‌ها وارد مسجد شده و از ورود نمازگزاران  جلوگیری کردند. حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: با این دو مسئله که هم از نظر وحیانی و از نظر فطری و از نظر اجتماعی فلسطینیان مجاز بودند از خود دفاع کنند و این یک حرکت دفاعی و نه تهاجمی است، می‌دانید که رژیم صهیونیستی به دختران و پسرانشان آموزش نظامی می‌دهند و همه آنها مسلح هستند و شهرک‌ها همه پادگان است و مطلقا در آنجا مردم عادی زندگی نمی‌کنند، صهیونیست‌ها گرگ‌های دندان تیزی هستند که پنجه‌هایشان آماده و دندان‌هایشان تیز و اگر مهلت بدهیم، حمله می‌کنند. امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: لذا عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت و تربیت‌شدگان مکتب حاج قاسم در این مرحله یک امر مشروع و مقبول هم در صحنه بین‌الملل و هم نزد وجدان‌های عمومی بلامانع است.
وی با اشاره به در اختیار داشتن تجهیزات روز دنیا توسط صهیونیست‌ها، حمایت‌های دولت‌های غربی، دیوار حائل نفوذناپذیر و امکانات اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، گفت: ناگهان صهیونیست‌ها در خواب بودند، صهیونیست‌ها هرگز فکر نمی‌کردند که هزاران رزمنده ماهر کارآزموده، برق‌آسا از این موانع عبور کنند، به مردم عادی و زنان و کودکان هم کاری نداشته باشند و پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها را در هم کوبیدند و ۱۵۰۰ نظامی را به هلاکت رساندند و عجیب این است که در عملیات طوفان الاقصی بتوانند به پایگاه‌های نظامی ضربه وارد کنند و چتربازها در نقاط حساس وارد شوند و عملیات بکنند و بعد هم به لطف خدا سالم و با اسرای فراوان به غزه برگردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی اظهار داشت: یک روزنامه اسرائیلی نوشته است که هزینه یک میلیارد دلار که هزینه ساخت دیوار حائل شد، روز نخست جنگ فرو ریخت و به صورت صفحه کاغذی درآمد.
امام جمعه موقت تهران گفت: آیا رژیم صهیونیستی توانست با دلاورمردان جبهه حق رو‌به‌رو شود؟ نه آنها خانه‌های مردم را بر سرشان ویران کردند، آنها کودکان و مادران را کشتند. فاجعه عظیم است و نسل‌کشی در غزه رخ داده است.
حکومت آمریکا و غربی‌ها و رژیم صهیونیستی منفورترین چهره و حکومت در افکار عمومی هستند
وی تصریح کرد: دشمن در اوج قساوت به بیمارستان و مدرسه که پناهگاه مردم بود، موشک زد، ولی آنچنان هیجان و عواطف پاک جهانی علیه آنها به حرکت درآمد که اکنون حکومت آمریکا و غربی‌ها و رژیم صهیونیستی منفورترین چهره و حکومت در افکار عمومی هستند. مردم ما هم آرامش نداشتند و شب و روز اجتماعات عظیمی به راه انداختند و از مردم غزه حمایت کردند. حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: باید به سازمان‌های بین‌المللی نفرین فرستاد. چهار قطعنامه را آمریکا با قانون جنگل وتو کرد و اجازه نداد که آب، برق و دارو به مردم غزه برسد، مرگ بر آمریکا. امام جمعه موقت تهران در پایان سخنانش جملاتی به زبان عربی درباره جنگ غزه بیان کرد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟