loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سرلشکر باقری: برای دفاع از ایران دست‌های ما روی ماشه است    ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ به گزارش ایسنا، آیین مشترک عهد سربازی و تجدید بیعت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با امام زما

طاهر مهدوی بازدید : 20 سه شنبه 04 مهر 1402 نظرات (0)
.
سرلشکر باقری:
برای دفاع از ایران دست‌های ما روی ماشه است
   ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
به گزارش ایسنا، آیین مشترک عهد سربازی و تجدید بیعت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با امام زمان(عج) با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح، مقامات کشوری و لشکری، روحانیون، مردم و جمعی از کارکنان ارتش، سپاه، فراجا و بسیج در مسجد جمکران قم به میزبانی ارتش برگزار شد.
به گزارش ایرنا، سرلشکر باقری در این آیین بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی انتظار فرج را آماده‌باش تلقی کردند، این موضوع برای نیروهای مسلح معنایی آشنا دارد و بر همین اساس ما در همه حال آماده دفاع و مقابله با دشمنان هستیم.
وی افزود: ما عهد دائمی و پایدار می‌بندیم تا حداکثر تلاش خود را انجام دهیم تا از جمله صالحان باشیم و با دشمنان اسلام سازش نکنیم، از مستضعفان دفاع و در راستای گام دوم انقلاب اسلامی حرکت کنیم و از خداوند متعال می‌خواهیم در این مسیر به ما توفیق روزافزون عنایت نماید.
رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مایه افتخار ماست که همزمان با آغاز امامت امام زمان(عج) در چنین روز بزرگی در مسجد جمکران عهد سربازی برگزار کرده و با مولای خود تجدید پیمان می‌بندیم، از امسال این مراسم در همه مراکز نظامی کشور برگزار خواهد شد.
سرلشکر باقری بیان داشت: نگاه اسلام به آخرالزمان و پایان بشریت که با ظهور امام زمان(عج) شکل خواهد گرفت، کاملا روشن و امیدوار‌کننده است، درحالی که در سایر مکاتب نگاه به آخرالزمان موهن و سرشار از خرافات است.
رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: این اراده خداوند است که مستضعفین بر جهان مسلط شوند، این اراده الهی بود که مسیر اسلام ناب با وقوع انقلاب اسلامی تولدی نو پیدا می‌کند تا پرچم را به دست امام زمان (عج) برساند.
سرلشکر باقری ادامه داد: حکومت امام زمان(عج) حکومت صالحان است، در این حدود ۴۵ سال ملت ایران، شهدا،‌ جانبازان و ایثارگران ما نشان دادند چنین امتی برای امام زمان(عج) خواهند بود. امتی که از هیچ حادثه‌ای نهراسیده و جان به کف قدرت اسلام را به رخ جهانیان کشیدند.
وی اظهار داشت:‌ انقلاب اسلامی گامی اساسی در ظهور امام زمان(عج) است مگر دلایل مظلومیت ائمه اطهار(ع) ما چه بود غیر از این که یاران صدیق به‌اندازه‌ کافی نداشتند.
رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی به عنوان حاصل ۱۴ قرن مجاهدت علما و شهدا به دست امام راحل و ملت ایران شکل گرفت تا زمینه‌ساز ظهور و تربیت جوانان صالح برای کمک به ظهور امام عصر(عج) باشد. انقلاب اسلامی در این مسیر گام به گام پیش می‌رود و شهدای ما هر کدام به خوبی بیانگر این حقیقت هستند.
سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: معنای انتظار گوشه گیری نیست، انتظار ایمان، جهاد، فداکاری و کسب آمادگی است، ملتی که آماده ظهور است در برابر ظلم ساکت نمی‌نشیند،‌ قیام امام زمان (عج) نیازمند نیروهای مسلح توانمند و سربازانی شجاع است، اگر قرار بود قیام به تنهایی باشد که ائمه اطهار(ع) ما این کار را انجام‌ می‌دادند.
وی گفت:‌ ما برای دفاع از حریم کشور و انقلاب تلاش می‌کنیم و در این مسیر گام برمی‌داریم. امروز ایران اقتداری بی‌نظیر نسبت به گذشته پیدا کرده ‌است و دشمنان جرات حمله نظامی به ایران را ندارند و حتی فکر این کار را هم نمی‌کنند.
رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: برای دفاع از ایران هر لحظه دستمان بر روی ماشه است تا توطئه و تهدیدی از سوی دشمنان کشور و ملت ما را تهدید نکند.
وی خاطرنشان کرد: امروز امنیت کشور با وجود تلاش شبانه‌روزی دشمنان در بهترین وضعیت است، دشمنان گفته‌ بودند ایران را به آشوب می‌کشیم اما هشیاری مردم و استحکام و پایداری نیروهای مسلح موجب ناکامی دشمن شد.
سرلشکر باقری بیان داشت: همه بخش‌های نظامی و انتظامی ما مجموعه یکپارچه‌ای را برای امنیت کشور به وجود آورده‌اند که بستر پیشرفت کشور و مهم‌تر از آن زمینه ظهور امام زمان(عج) را به لطف خداوند متعال محقق خواهد ساخت.
رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هر آنچه امروز داریم از وجود امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا، جانبازان و ایثارگران است و ما راه دفاع مقدس و شهدا را ادامه داده و آمادگی‌های خود را روز به روز ارتقا می‌دهیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟