loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. در جریان بازدید سرزده از نمایشگاه «روایت خدمت» رئیسی: قضاوت درباره عملکرد دو ساله دولت با مردم است  ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ رئیس‌جمهور از نمایشگاه «روایت خدمت» که

طاهر مهدوی بازدید : 17 چهارشنبه 08 شهریور 1402 نظرات (0)
.
در جریان بازدید سرزده از نمایشگاه «روایت خدمت»
رئیسی: قضاوت درباره عملکرد دو ساله دولت با مردم است 
۱۴۰۲/۰۶/۰۷

پایان نمایشگاه روایت خدمت و ادامه خدمت رسانی تا تحقق وعده‌هارییس جمهور در بازدید سرزده از نمایشگاه روایت خدمت: مردم درباره عملکرد دولت  نظر بدهند | تهران

رئیس‌جمهور از نمایشگاه «روایت خدمت» که به مناسبت هفته دولت و به منظور نمایش و روایت خدمات و دستاوردهای دو ساله دولت مردمی برگزار شده بود، دیدن کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر سه‌شنبه پس از برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه‌های داخلی و خارجی و تشریح عملکرد دوساله گذشته دولت مردمی و پاسخ به سؤالات نمایندگان خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی، از بخش‌های مختلف نمایشگاه «روایت خدمت» نیز که به مناسبت هفته دولت و به منظور نمایش و روایت خدمات و دستاوردهای دو سال گذشته دولت برگزار می‌شد، بازدید کرد.
رئیس‌جمهور در حین این بازدید در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره ارزیابی خود از عملکرد دولت مردمی، گفت: ما صرفا خدمتگزار مردم هستیم و داوری درباره عملکرد ما با مردم است و نظر آنها برای ما ملاک است.
رئیسی همچنین ضمن قدردانی از برگزار‌کنندگان این نمایشگاه، چنین اقداماتی را در راستای معرفی و ارائه اقدامات و دستاوردهای دولت مفید دانست.
در این نمایشگاه که از روز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرده بود، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی دستاوردها و اقدامات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده و پاسخگوی سؤالات آنان بودند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟