loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. جانشین فرمانده فراجا:  حجاب خط قرمز ماست ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ جانشین فرمانده‌ فراجا گفت: هدف دشمن، سوق دادن افراد ناآگاه به سمت بی‌حجابی و برهنگی‌است، اما قطعا پلیس اجازه نخواه

طاهر مهدوی بازدید : 19 پنجشنبه 29 تیر 1402 نظرات (0)
.
جانشین فرمانده فراجا:
 حجاب خط قرمز ماست
۱۴۰۲/۰۴/۲۸

جهان نیوز - استقرار گشت‌های پلیس مقطعی نیست - صاحب‌خبر

جانشین فرمانده‌ فراجا گفت: هدف دشمن، سوق دادن افراد ناآگاه به سمت بی‌حجابی و برهنگی‌است، اما قطعا پلیس اجازه نخواهد داد دشمن به اهداف خود دست یابد.
به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین اظهار داشت:‌ موضوع جدی امروز جامعه، بحث عفاف و حجاب است، امروز دشمن، اصل انقلاب را نشانه گرفته و مباحث مهمی از قبیل خانواده، غیرت مردان و نجابت زنان ما را مورد هدف قرار داده است و برای ناکام گذاشتن دشمن همگی باید دست در دست دهیم؛ ائمه محترم جمعه و روحانیت معزز همواره موضع‌گیری‌های بسیار خوبی را در این حوزه در خطبه‌های نماز جمعه داشته و دارند. دستگاه‌های مختلفی در حوزه عفاف و حجاب نقش دارند، اما متأسفانه برخی از آنها در انجام وظایف خود کوتاهی کرده‌اند، در این حوزه باید همه به صحنه بیایند تا این ناهنجاری‌ها مدیریت و مهار شود.
رضایی با‌اشاره به بیانات فرمانده کل قوا و تاکید ایشان به حرام سیاسی و حرام شرعی بودن کشف حجاب گفت: زمانی که صحبت از حرام شرعی باشد یعنی همه باید اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کنند، حرام سیاسی هم یعنی دشمنان نظام ما را مورد هدف قرار داده‌اند، دشمنانی که هیچ‌گاه در دشمنی خود کوتاهی نکرده و این بار با تمام قوا در این حوزه وارد عمل شده‌اند.
محور کاری ما در ابتدا تذکر لسانی است
وی افزود:‌ محور کاری ما در ابتدا تذکر لسانی است و آمارهای به ‌دست آمده نشان می‌دهد بیش از 50 درصد از افراد بدحجاب‌ به درستی متوجه قبح این موضوع نیستند اما وقتی این مسئله برای آنها تبیین می‌شود عذرخواهی کرده و رعایت می‌کنند. همچنین بر اساس برآوردهای به دست آمده کمتر از دو تا سه درصد از کشف حجاب‌کنندگان با قصد و نیت مبارزه با نظام اقدام به این کار کرده یا با شبکه‌های معاند و سرویس‌های آنها در ارتباط بوده‌اند، که گاهی تعدادی از آنها اقدام به تهیه خوارک و ساخت فیلم و کلیپ‌هایی برای آنها کرده‌اند، مطمئنا برخورد قانونی با این قبیل از افراد به‌ صورت جدی و ویژه خواهد بود.
استقرار گشت‌ها مقطعی نخواهد بود
جانشین فرمانده فراجا بیان داشت: ما امروز تکلیف‌مدارانه به این موضوع نگاه می‌کنیم و استقرار گشت‌‌های ما مقطعی نخواهد بود، چرا که محافظت از ارزش‌ها و بنیان خانواده در هر شرایطی لازم است.
رضایی خاطرنشان کرد: حجاب خط قرمز ماست، اکنون که کار به این بزرگی و حساسیت توسط نیروی انتظامی آغاز شده است. حمایت‌های قشر ارزشی می‌تواند در فعالیت‌های ما مؤثر باشد، پلیس خود را در حوزه عفاف و حجاب فدایی می‌داند و اجازه نمی‌دهد دشمن به هدف خود برسد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟