loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت شیخ عفیف نابلسی     ۱۴۰۲/۰۴/۲۴  رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به سید حسن

طاهر مهدوی بازدید : 24 یکشنبه 25 تیر 1402 نظرات (0)
.
پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت شیخ عفیف نابلسی
    ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت شیخ عفیف نابلسی - ایسناپیام تسلیت امیرعبداللهیان در پی درگذشت، علامه عفیف النابلسی
 رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، یاران دلیر آن مجاهد در جبهه مقاومت اسلامی و خاندان گرامی ایشان تسلیت گفت.
در این پیام آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله (دامت افاضاته)
دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان
درگذشت عالم وارسته، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به جناب‌عالی، همه یاران دلیر آن مجاهد در جبهه مقاومت اسلامی و به‌ویژه خاندان گرامی ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رضوان الهی و همجواری با صالحان، برای عموم بازماندگان ایشان صبر و اجر و برای شما سلامتی و توفیقات روزافزون مسئلت دارم.
امیرعبداللهیان درگذشت آیت‌الله شیخ عفیف النابلسی را تسلیت گفت
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه نیز در پیامی درگذشت آیت‌الله شیخ عفیف النابلسی را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: خبر درگذشت عالم جلیل‌القدر، علامه آیت‌الله شیخ عفیف النابلسی موجب تاثر شدید شد. آن مرحوم با تاسیس حوزه علمیه حضرت زهرا (س) و تربیت شاگردان بسیار و تالیف کتب ارزشمند، عمر با برکت خود را وقف تبلیغ دین مبین اسلام، مکتب متعالی اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و وحدت جهان اسلام کرد. همچنین مواضع شجاعانه او در حمایت از مقاومت لبنان و فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، پشتوانه عظیمی برای مجاهدان مقاومت در لبنان و فلسطین بود. اینجانب این ضایعه‌ را به محضر مبارک حضرت بقیه‌الله (ارواحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی
(دام ظلّه)، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله دبیرکل محترم حزب‌الله، ملت شریف و مقاوم لبنان و خانواده محترم ایشان، تسلیت عرض کرده، از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت می‌کنم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟