loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سرلشکر موسوی:  لحظه‌ای در صیانت از خاک مقدس ایران غفلت نخواهیم کرد     ۱۴۰۲/۰۴/۲۳ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: لحظه‌ای در صیانت از مرزها و منا

طاهر مهدوی بازدید : 13 شنبه 24 تیر 1402 نظرات (0)
.
سرلشکر موسوی:
 لحظه‌ای در صیانت از خاک مقدس ایران غفلت نخواهیم کرد  
  ۱۴۰۲/۰۴/۲۳

تبریک سرلشکر موسوی به «محسنی اژه‌ای» به مناسبت هفته قوه قضائیه - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: لحظه‌ای در صیانت از مرزها و منافع جمهوری اسلامی ایران که از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین بخش، خاک مقدس ایران است، غفلت نخواهیم کرد و با تمام توان حافظ تمامیت ارضی کشور خواهیم بود.
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و معاونان عملیات و اطلاعات ارتش بر ضرورت هوشیاری و حساسیت هرچه بیشتر نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی در حفظ تمامیت ارضی تاکید کرد. به گزارش مهر، وی افزود: لحظه‌ای در صیانت از مرزها و منافع جمهوری اسلامی که از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین بخش، خاک مقدس ایران است، غفلت نخواهیم کرد و با تمام توان حافظ تمامیت ارضی کشور خواهیم بود.
سرلشکر موسوی تصریح کرد: قبلاً هم گفته‌ایم برای ذره ذره خاک کشورمان و به هر آنچه که هرازگاهی در مورد متعلقات جمهوری اسلامی مطرح می‌شود، به‌شدت حساس هستیم. فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: آنچه تاکنون موجب سربلندی ایران عزیز شده، اقتدار نشأت گرفته از عزم ملی و آمادگی نیروهای مسلح برای حفظ منافع نظام بوده و مأموریت حفظ استقلال و دفاع مقتدرانه از تمامیت ارضی را بر اساس قانون اساسی، اراده ملت و فرماندهی حکیمانه و دوراندیشانه فرمانده معظم کل قوا با تمام توان ادامه خواهیم داد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟