loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سرلشکر سلامی از پوستر «جام رسانه امید» رونمایی کرد     ۱۴۰۲/۰۴/۱۴   فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت روز قلم از پوستر «جام رسانه امید&

طاهر مهدوی بازدید : 70 پنجشنبه 15 تیر 1402 نظرات (0)

.

سرلشکر سلامی از پوستر «جام رسانه امید» رونمایی کرد 

   ۱۴۰۲/۰۴/۱۴

سرلشکر سلامی از پوستر «جام رسانه امید» رونمایی کرد - خبرآنلاینپوستر «جام رسانه امید» رونمایی شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان |  Mehr News Agency
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت روز قلم از پوستر «جام رسانه امید» رونمایی کرد.
‌ پوستر «جام رسانه امید» به مناسبت روز قلم با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس ‌سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان لشکری رونمایی شد.
به گزارش فارس، مرتضی کارآموزیان، مسئول سازمان بسیج رسانه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: یکی از رهنمودهای مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن، انتشار اخبار امیدآفرین است که این امر در راستای جهاد تبیین محقق می‌شود.
وی بیان کرد: سازمان بسیج رسانه در راستای تحقق منویات رسانه به سمت ایجاد بستری برای انتشار حداکثری اخبار امیدآفرین در جامعه است و بر این مبنا جام رسانه امید را برگزار خواهد کرد.
مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: برگزاری این جام به این معنی نیست که خبرنگاران روحیه مطالبه‌گری خود را کنار بگذارند و مشکلات جامعه را نبینند، بلکه در مقابل سیاه‌نمایی‌های رسانه‌های معاند حرکت رو به رشد و پیشرفت‌های کشور را به صورت واقعی به نمایش بگذارند.
وی خاطرنشان کرد: «جام رسانه امید» با حضور رسانه‌های کشور و فعالان فضای مجازی در ابتدا در شهرستان‌ها برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در یک رقابت ۲۴ ساعته به فعالیت و مسابقه می‌پردازند و منتخبان آنها به مرحله استانی و سپس به مرحله کشوری وارد می‌شوند و مرحله نهایی آن در تهران برگزار خواهد شد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟