loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سردار رادان در آیین نکوداشت شهدای سال ۱۴۰۲ فراجا:   اجازه نمی‌دهیم تعداد ‌اندکی هنجارشکن ارزش‌های دینی و امنیت مردم را به سخره بگیرند   ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ به گزا

طاهر مهدوی بازدید : 17 دوشنبه 05 تیر 1402 نظرات (0)
.
سردار رادان در آیین نکوداشت شهدای سال ۱۴۰۲ فراجا: 
 اجازه نمی‌دهیم تعداد ‌اندکی هنجارشکن
ارزش‌های دینی و امنیت مردم را به سخره بگیرند
  ۱۴۰۲/۰۴/۰۴

اجازه نمی‌دهیم تعداد ‌اندکی هنجارشکن ارزش‌های دینی و امنیت مردم را به سخره  بگیرند | بلاغ نیوز

آیین نکوداشت شهدای سال ۱۴۰۲ فراجا برگزار شد + عکس | خبرگزاری ایلنا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار احمدرضا رادان در آیین نکوداشت شهدای سال ۱۴۰۲ فراجا گفت: از ابتدای سال تاکنون فراجا ۲۰ شهید را برای امنیت کشور (۱۰ شهید مرزبانی و ۱۰ شهید انتظامی) تقدیم کرده است.
رادان با ‌اشاره به یکی از موارد اخیر درگیری ‌اشرار و تروریست‌های مسلح با نیروهای مرزبانی افزود: ده‌ها نفر سراپا مسلح به یک برجک مرزی ایران در نقطه صفر مرزی حمله می‌کنند، برجک توسط این افراد با سلاح‌های مختلف محاصره می‌شود، بسیار تلاش می‌شود تا رزمندگان واقع در برجک را تسلیم کرده و آنها را اسیر کنند، اما ماموران انتظامی به آنها حمله می‌کنند و مقاومت می‌کنند.
وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات موثق تعدادی که تلاش کردند خودشان را به برجک برسانند از فرماندهانشان درخواست نیروی کمکی در برابر آتش ایرانی‌ها کرده بودند، این نشان از مقاومت نیرو‌های ایرانی داشت.
 فرمانده فراجا بیان داشت: پایان جنگ مزه‌سر مصادف شد با شهادت رزمنده‌هایی که در آن برجک بودند.
رادان اظهارداشت: امروز همه ما اعلام می‌کنیم، با شهدا عهد می‌بندیم که همان‌گونه در ابتدا با مردم عهد بستیم؛ برخورد مقتدرانه با افراد امنیت‌ستان را انجام دهیم، مقتدر و قانون‌مند در برابر هنجارگریزان ایجاد هراس کنیم و اجازه نخواهیم داد کسی از روی قانون و مامور قانون
عبور کند، که اگر چنین کند، حتما به حکم قانون از او عبور می‌کنیم و در جهت امنیت و آرامش مردم به این عمل معتقدیم.قرار نیست عده‌ای هنجارشکن، بتوانند ارزش‌های دینی و امنیت مردم را به سخره بگیرند.
وی تاکید کرد: همه ما عهدمان را با شهدا تجدید می‌کنیم که هرگز نخواهیم گذاشت خون شما هدر شود و در فردای قیامت شرمنده شما باشیم؛ عمل به قانون را در برابر مردم مهربانانه و در برابر قانون‌شکنان و قانون‌ستیزان مقتدرانه، شجاعانه و استوار دنبال می‌کنیم.
وزیر کشور هم دیروز در آیین نکوداشت شهدای سال 1402 فراجا که با حضور 20 خانواده شهید، در ستاد فراجا برگزار شد گفت: هرکدام از شهدا جلوه‌ای از شرافت، عزت و سربلندی هستند؛ به دنبال این مهم است که امروز انتظامی کشور یک نهاد انقلابی است که در آن جوانانی پرورش پیدا می‌کنند که جان خود را فدای امنیت مردم می‌کنند.
وی در آیین نکوداشت شهدای سال 1402 فراجا که دیروز در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، گفت: امروز نیروی انتظامی کشور به یک مدرسه تربیتی تبدیل شده که از دل آن شهیدان والامقام و معزز پر می‌کشد و این افتخار تمامی کارکنان در این مجموعه عظیم و مقدس است که در آن خدمت رسانی می‌کنند چراکه خداوند چنین توفیقی را به آنها عنایت کرده که در خط مقدم دفاع از ارزش‌های والای انقلابی و اسلامی ایران عزیز باشند. 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، احمد وحیدی با بیان این‌که نیروهای فراجا همچنان با بر تن‌داشتن لباس مقدس رزم در برابر دشمنان استوار ایستاده‌اند و آماده جهاد هستند، تاکید کرد: امروز دشمنان با ایجاد بی‌ثباتی و ناامن نشان دادن ایران اسلامی به دنبال بهانه و توطئه‌چینی هستند این در حالی است که کارکنان و نیروهای فراجا به عنوان فرزندان رهبر معظم و عزیز انقلاب آسایش و آرامش را برای مردم فراهم می‌کنند.
وی افزود: ایجاد امنیت بزرگ‌ترین عبادت‌هاست لذا توطئه دشمنان در بی‌ثبات ‌سازی و ناامن‌سازی ایران اسلامی به خطا می‌رود و هرگز به نتیجه نمی‌رسد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟