loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. همزمان با فراخوان معاندین مأمور پلیس به نام سروان «محمد قنبری» در ایذه به شهادت رسید ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: فردی با خودروی سواری تیبا یکی از کا

طاهر مهدوی بازدید : 9 دوشنبه 22 خرداد 1402 نظرات (0)

.

همزمان با فراخوان معاندین مأمور پلیس

به نام سروان «محمد قنبری» در ایذه به شهادت رسید

۱۴۰۲/۰۳/۲۱

عصرتلخ ایذه درپی آتش‌افروزی معاندان/محمدقنبری چگونه به شهادت رسید -  خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: فردی با خودروی سواری تیبا یکی از کارکنان فراجا به نام محمد قنبری را زیر گرفت که منجر به شهادت این مامور فراجا شد.
 سرهنگ حجت الله سفیدپوست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار داشت: هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم «کیان پیر فلک» نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند. 
 سفیدپوست افزود: در یکی از ایستگاه‌های تامین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم با خودروی سواری تیبا به صورت عمدی حمله و در این اقدام وحشیانه یکی از کارکنان فراجا به نام سروان «محمد قنبری» بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی بیان داشت: با اقدام به موقع کارکنان مستقر در صحنه فرد مهاجم بر اثر اصابت تیر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟