loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. پایگاه بالگردی نیروی زمینی سپاه در زاهدان افتتاح شد  ۱۴۰۲/۰۲/۲۰   با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه هوایی و بالگردی جنوب شرق کشور و هلی‌گاه هواپیما‌ها

طاهر مهدوی بازدید : 37 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 نظرات (0)
.
پایگاه بالگردی نیروی زمینی سپاه در زاهدان افتتاح شد 
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
تصاویر: افتتاح پایگاه هوایی و بالگردی سپاه در جنوب شرق کشورافتتاح پایگاه هوایی و بالگردی سپاه در جنوب شرق کشور | ایصال نیوز
 
با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه هوایی و بالگردی جنوب شرق کشور و هلی‌گاه هواپیما‌های بدون سرنشین هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زاهدان به بهره‌برداری رسید.
با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه هوایی و بالگردی جنوب شرق کشور و هلی‌گاه هواپیما‌های بدون سرنشین هوانیروز سپاه با نام شهید علی عربی در زاهدان به بهره‌برداری رسید.
به گزارش فارس، این پایگاه با قابلیت فرود و برخاست انواع بالگرد‌های هجومی و رزمی، پشتیبانی- امدادی و هواپیما‌های بدون سرنشین با استفاده از جدیدترین شیوه‌نامه‌های فنی- مهندسی و منطبق بر استاندارد‌های هوانوردی، توسط مهندسی رزمی سپاه و متخصصان داخلی ساخته شده است.
سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه درباره اهداف ساخت و ایجاد این پایگاه گفت: با بهره‌برداری از این پایگاه ناوگان بالگردی نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور برای مأموریت‌های بزرگ امنیتی ـ دفاعی، امداد و نجات، پشتیبانی، مردم‌یاری و خدمات‌رسانی تقویت و تجهیز شد.
وی افزود: در این پایگاه علاوه‌بر ایجاد ظرفیت نگهداری و نشست و برخاست همزمان ده‌ها بالگرد، همه ظرفیت‌های لازم برای سوختگیری، آشیانه، تعمیرات و نگهداری ایجاد شده است.
بنابراین گزارش، پایگاه مذکور ضمن پیوستن به ناوگان کشوری هوانیروز سپاه، میزبان انواع بالگرد‌ها در کلاس‌های مختلف از جمله، ۲۰۵، ۲۰۶، ۲۱۴، ۱۷،۲۰۹-mi- ، هواپیما‌های بدون سرنشین و... خواهد بود.

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟