loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. رئیس‌ قوه قضائیه در دیدار با دانشجویان استان کردستان:  ردپای کار تشکیلاتی عناصر پشت پرده دشمن در بخشی از موضوع بی‌حجابی وجود دارد   ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ به گزارش مرکز رسان

طاهر مهدوی بازدید : 24 شنبه 16 اردیبهشت 1402 نظرات (0)
.
رئیس‌ قوه قضائیه در دیدار با دانشجویان استان کردستان:
 ردپای کار تشکیلاتی عناصر پشت پرده دشمن
در بخشی از موضوع بی‌حجابی وجود دارد
  ۱۴۰۲/۰۲/۱۵

حوزه - تصاویر/ دیدار رئیس قوه قضائیه با دانشگاهیان کردستان - صاحب‌خبررییس قوه قضاییه : از ظرفیت های مردم برای صلح و سازش استفاده کنید

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری پایان سفر به استان کردستان اظهارداشت: بالغ بر ۱۸۷ میلیارد تومان برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی استان کردستان مصوب شد که این مبلغ باید تا پایان سال جاری، تخصیص یابد.
محسنی اژه‌ای افزود:از آن جهت که ۸۰ درصد قضات استان کردستان غیربومی هستند، مقرر شد کارگروهی در دادگستری استان برای اتخاذ راهکار‌های تربیت، جذب و به‌کارگیری قضات بومی تشکیل شود و در این راه از حوزه و دانشگاه باید کمک بگیریم.همچنین مقرر شد ۱۴ دفتر خدمات قضایی در ۱۰ نقطه استان کردستان تشکیل شود.
دیدار با اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری، دیدار با علما، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان و همچنین بررسی مشکلات قضایی کردستان و تصویب مصوبات برای رفع این مشکلات، از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس‌قوه قضائیه به استان کردستان بود.
محسنی اژه‌ای همچنین روز پنجشنبه در دانشگاه کردستان حاضر شد و با دانشجویان و جوانان به صورت مستقیم و بدون‌واسطه به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.
رئیس‌دستگاه قضا در بخشی از این دیدار با‌اشاره به موضوع عفاف و حجاب و اهتمام قوه قضائیه برای تدوین و ارائه لایحه‌ای در این خصوص گفت: پس از بحث‌های مختلفی که صورت گرفت، سرانجام مقرر شد قوه قضائیه درخصوص مقوله حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب لایحه‌ای را تدوین و ارائه کند که ما نسبت به انجام این کار اهتمام و توجه ویژه داشتیم و پس از جلب نقطه‌ نظرات حدود ۲۰ دستگاه و ‌بسیاری از‌اشخاص صاحب نظر، لایحه‌ای دو‌فوریتی را ارائه دادیم و این لایحه اکنون در کمیسیون مربوطه در دولت است و امیدواریم به‌زودی برای تصویب به مجلس ارائه شود.
وی افزود: در بحث تخطی از قوانین عفاف و حجاب، این اطمینان و یقین حاصل شده که در بخشی از موضوع، ردپای عناصر پشت پرده دشمن که وابسته به ضدانقلاب هستند و کار تشکیلاتی می‌کنند وجود دارد، اما در سایر موارد نیز مخالفت با حجاب و عفاف ناشی از دهن‌کجی به ارزش‌ها و حرکت در جهت منویات دشمن نیست بلکه در مواردی بی‌قیدی وجود دارد لذا ضروری است نوع برخورد و مواجهه ما با این دو مقوله متفاوت باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟