loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. رمضان‌ شریف:  تغییرات منطقه و جهان به نفع مقاومت و ضعف جبهه استکبار در مناسبات جهانی است ۱۴۰۲/۰۲/۱۳ رئیس‌ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: صهیونیست‌ها

طاهر مهدوی بازدید : 33 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402 نظرات (0)
.
رمضان‌ شریف:
 تغییرات منطقه و جهان به نفع مقاومت
و ضعف جبهه استکبار در مناسبات جهانی است
۱۴۰۲/۰۲/۱۳

سردار رمضان شریف

رئیس‌ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: صهیونیست‌ها با چالش‌های مختلفی رو‌به‌رو هستند و تغییرات منطقه و جهان به نفع مقاومت و ضعف جبهه استکبار در مناسبات جهانی است.
جلسه ارزیابی و تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس 1402و بازتاب و تاثیرات منطقه‌ای و جهانی این مراسم، با حضور رمضان شریف، رئیس‌ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر اعضای این ستاد در محل دفتر مرکزی شورای هماهنگی برگزار شد.
به گزارش فارس، شریف در ابتدای جلسه با تاکید بر ضرورت نقد و بررسی مراسم برگزار شده گفت: به لطف الهی، راهپیمایی روز قدس امسال، بازتاب و تاثیرات خوبی در سطح کشور و منطقه داشت و با حضور معنادار مردم به نحو باشکوهی برگزار شد.
رئیس‌ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: حضور پرشور و لحظه شناسی مردم بصیر و فهیم ایران مورد توجه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قرار گرفت و ایشان در دیدار با دانشجویان و در خطبه‌های نماز عید سعید فطر به عظمت این حرکت اشاره فرمودند و حضور مردم در این مراسم را پس از شب‌های معنوی قدر، بسیار معنادار و پرشکوه توصیف کردند.
وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور به طور میانگین بین 20 تا 25 درصد افزایش داشت، گفت: شایسته است با استفاده از ابزار هنر و به صورت تخصصی به حضور معنادار مردم پرداخته شود.
شریف افزود: بی‌شک با حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، توطئه‌ها و اقدامات معاندین و بدخواهان علیه نظام و ملت ایران، خنثی می‌شود.
وی ادامه داد: حضور مردمی، سرمایه اجتماعی و پشتوانه نظام است و این ظرفیت را دارد که با هنرمندی به آن پرداخته شود و اصحاب رسانه‌ها به‎ویژه صدا و سیما می‌بایست این مهم را به خوبی انعکاس دهند.
رئیس‌ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تحلیل شرایط کنونی رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم، هم در داخل و هم در مناسبات بین‌المللی دچار چالش‌ها و مشکلات زیادی شده است و امروز مسئولین و حامیان رژیم صهیونیستی به ضعف و فروپاشی این رژیم اقرار و اعتراف می‌کنند و این مسئله به طور مکرر از بیان خود آنان شنیده می‌شود.
شریف در ادامه به برخی از این چالش‌ها که توسط کارشناسان صهیونیست، اعلام شده پرداخت و تصریح کرد: آنها برای رفع چالش‌های پیش رو به دنبال راهکار هستند، ولی نفس بیان این چالش‌ها از زبان آنان نشان‌دهنده مشکلات متعدد و دستاوردهای جبهه مقاومت و تغییرات منطقه و جهان به نفع مقاومت و ضعف جبهه استکبار در مناسبات جهانی است.

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟