loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. انهدام باند اشرار و گروهک‌های تروریستی در جنوب شرق کشور   ۱۴۰۲/۰۲/۰۳ دلاورمردان مدافع امنیت کشورمان طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باندهای اشرار و گروهک&z

طاهر مهدوی بازدید : 13 دوشنبه 04 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

.

انهدام باند اشرار و گروهک‌های تروریستی در جنوب شرق کشور

  ۱۴۰۲/۰۲/۰۳

باندهای اشرار و گروهک‌های تروریستی توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه منهدم  شد
دلاورمردان مدافع امنیت کشورمان طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باندهای اشرار و گروهک‌های تروریستی در جنوب شرق کشور شدند.

رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در روزهای گذشته طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باندهای اشرار و گروهک‌های تروریستی شدند.
فراجای سیستان و بلوچستان موفق به ضربه زدن به یکی از باندهای مهم سلاح و مهمات در جنوب شرق شد که از این باند تعداد ۱۵۴ قبضه سلاح جنگی و مقادیر قابل متنابهی مهمات کشف و ضبط شد و تعداد ۲ نفر از افراد شاخص این باند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند. در همین رابطه، سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز یکی دیگر از شبکه‌های قاچاق سلاح جنگی به داخل کشور را منهدم و تعداد ۷۰ قبضه سلاح از این باند کشف کرده و ۲ نفر از اعضای باند در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند. به گزارش فارس، رزمندگان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز تعداد ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش‌الظلم را که قصد ورود به کشور را داشتند، دستگیر و به مقامات قضایی تحویل دادند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟