loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. کنعانی:  قتل معلم سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس، جهان را در بهت و شوک فرو برد ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به قتل فجیع معلم سیاه‌پوست در آم

طاهر مهدوی بازدید : 17 یکشنبه 25 دی 1401 نظرات (0)
.
کنعانی:
 قتل معلم سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس،
جهان را در بهت و شوک فرو برد
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به قتل فجیع معلم سیاه‌پوست در آمریکا، اظهار داشت: مشاهده تصاویر اقدام خشن و بی‌رحمانه پلیس آمریکا در قتل اندرسون معلم سیاه‌پوست و تکرار قتل فجیع جورج فلوید که نشان از استمرار رفتار تبعیض‌آمیز پلیس آمریکا علیه رنگین‌پوستان این کشور دارد، بار دیگر جهانیان را در بهت و شوک فرو برد.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جای تأسف است که رژیم آمریکا که برای نیل به مقاصد سیاسی، با ریاکاری توأم با مداخله‌جویی، در مسائل داخلی دیگر کشورها ورود کرده و اشک تمساح می‌ریزد، نسبت به خشونت مفرط و اقدامات تبعیض‌آلود و نفرت‌انگیز پلیس کشورش در قبال رنگین‌پوستان و جنایت علیه آنان سکوت اختیار می‌کند.
کنعانی در پایان ضمن محکوم کردن قتل این معلم جوان سیاه‌پوست، بر لزوم پاسخگویی دولت آمریکا در قبال این جنایت ضدانسانی و بی‌مسئولیتی در برابر تکرار موارد نقض فاحش و سیستماتیک حقوق بشر در این کشور به‌ویژه نسبت به حقوق اقلیت‌ها و رنگین‌پوستان تاکید کرد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟