loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد: خروش ملت ایران علیه نشریه هتاک فرانسوی و حامیانش     ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ سالیانی است که دشمن در اتاق‌های فکر خود به گزینه جنگ ترکیبی رسیده

طاهر مهدوی بازدید : 13 شنبه 24 دی 1401 نظرات (0)
.
پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد:
خروش ملت ایران علیه نشریه هتاک فرانسوی و حامیانش  
  ۱۴۰۱/۱۰/۲۳

سالیانی است که دشمن در اتاق‌های فکر خود به گزینه جنگ ترکیبی رسیده است و برای مقابله با انقلاب اسلامی جنگ سخت، نرم، تحریم را جداگانه کارا نمی‌داند و از این رو با تمام توان به میدان آمده و کارها را بین خود تقسیم کرده‌اند و آمریکا و نوچه‌هایشان هرکدام به نوعی به مقابله با ایرانیان برآمده‌اند، روزی داعش با جنگ سخت، روز دیگر آمریکا با تحریم‌هایش و امروز شارلی ابدو فرانسه با اهانت به ولایت فقیه و مقام عظمای ولایت، اما این راه نیز خیال خام دیگری است چرا که ولایت و رهبری پیر فرزانه خط قرمز مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی است.
این جمعه نیز آمریکا و نوچه‌هایش با حضور به موقع مردم در صحنه حمایت از ولی فقیه مشت محکم دیگری را خوردند و سیلی دیگری صورتشان را نوازش کرد.
به گزارش رسا، مردم ایران پس از اقامه نماز جمعه یکپارچه برعلیه اهانت کنندگان به اعتراض عمومی دست زدند و بار دیگر نقشه‌های شوم دشمن را برهم زده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند.
تهرانی‌ها اهانت « شارلی ابدو» را محکوم کردند
نمازگزاران و مردم متدین ولایتمدار استان تهران بعد از پایان نماز جمعه دیروز، با راهپیمایی‌هایی جداگانه اهانت اخیر نشریه فرانسوی را پاسخی دندان‌شکن داده و خواستار پاسخگویی این کشور در برابر اهانت به مرجعیت شیعه شدند. در این تظاهرات مردمی اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی شیعیان جهان محکوم شد.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی از قبیل «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیسم» «مرگ بر فرانسه»، «فرانسه حیا کن دشمنی را رها کن»، «مکرون خیانت می‌کند غرب حمایت می‌کند»، «مرگ بر وهابی» و «مرگ بر منافق» را سر دادند.

قم همیشه حامی ولایت می‌ماند
مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه قم در پی اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی در اهانت به رهبر معظم انقلاب و مرجعیت شیعه بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای قدس این شهر به سمت چهارراه شهدا راهپیمایی کردند.شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی از قبیل «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیسم» «مرگ بر فرانسه»، «فرانسه حیا کن دشمنی را رها کن» «مرگ بر ماکرون بی خاصیت »
« ماکرون چقدر بدبخت است  ، نوکر صهیوتنیست است » و...


قزوین به رنگ استکبار‌ستیزی
مردم شهر قزوین از مسجدالنبی محل برپایی نمازجمعه تا میدان آزادی پس از برپایی آئین وحدت‌بخش نمازجمعه مورخ ۲۳ دی ماه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
اقدام سخیف، زشت و ذلالت‌بار سیاه‌نامه منفور نشریه‌ی صهیونیستی- فرانسوی (شارلی ابدو) خشم انقلابی اقشار مختلف ملت بزرگ ایران خصوصاً قزوینی‌ها را که عاشقانه جایگاه رفیع مرجعیت را تکیه‌گاه محکم و حبل‌المتین گذر از فراز و فرودها و گردنه‌های پر پیچ و خم گذشته و آینده نظام اسلامی خود می‌دانند برانگیخته و با راهپیمایی و محکومیت خواستار پیگیری این اقدام پلید اردوگاه استکبار شدند.
غیرت‌مندان جنوب ایران اهانت به مقام ولایت را برنمی‌تابند
مردم بوشهر، اهواز، بندرعباس ظهر جمعه با برپایی راهپیمایی، اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب و مرجعیت شیعه را محکوم کردند.
غیرت مردم شهرهای جنوبی این اجازه را به غرب و غرب زدگان نداد که با انتشار تصاویری موهن به مقام ولایت بتازند و به مقدساتشان توهین شود، دیروز با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر مکرون خشم خود را به رخ دنیا کشاندند و یکپارچه شعار ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند را سر دادند.
پیروزی غیرت بر سرمای زمستان
مردم ولایتمدار بجنورد ظهر جمعه در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی تظاهرات کردند. سرمای هوای مانعی برای دفاع از ولایت نشد و بجنوردی‌ها مشت خود را بر دهان یاوه‌گویان کوبیدند.
اردبیلی‌ها اهانت «شارلی ابدو» را بی‌پاسخ نگذاشتند
نمازگزاران و اهالی ولایتمدار اردبیل بعد از پایان نماز جمعه دیروز، با تجمع در میدان مصلای اردبیل، اهانت اخیر نشریه فرانسوی را پاسخی دندان‌شکن داده و خواستار پاسخگویی کشور در برابر اهانت به مرجعیت شیعه شدند.
در این تجمع که شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر فرانسه، مرگ بر وهابی و مرگ بر منافق» سر داده می‌شد، شرکت‌کنندگان در حالی که تمثال‌های مقام معظم رهبری را بر دست داشتند، اهانت به مرجعیت و سکوت جوامع غرب را در برابر این اهانت محکوم کرده و خواستار پایان دادن به خصومت کشورهای غربی در برابر جمهوری اسلامی ایران شدند.
تجمع‌کنندگان خطاب به سران کشور فرانسه اعلام کردند: «فرانسه حیا کن دشمنی را رها کن، مکرون خیانت می‌کند غرب حمایت می‌کند» خواستار برخورد جدی با عوامل و مسببان این اهانت شنیع شده و از نظام غرب خواستند تا چهره از تزویرگری و ریاکاری خود برداشته و بیش از این در حق مسلمانان جفا نکند.
تجمع‌کنندگان اردبیلی در کنار محکومیت این حرکت ناپسند، همراهی و همسویی خود را با نظام اسلامی نشان داده و با سر دادن شعار «هیهات مناالذله» خطاب به مقام معظم رهبری اعلام کردند، «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای» بار دیگر تبعیت و پیروی از خط ولایت را نشان دادند. تجمع اعتراض‌آمیز نمازگزاران اردبیلی و اهالی ولایتمدار این شهر در کنار سایر شهرهای استان اردبیل در حالی برگزار شد که نشریه «شارلی‌ابدو» در هفته گذشته با کشیدن کاریکاتور اهانت‌آمیز به مرجعیت شیعه و مقام معظم رهبری دهن‌کجی کرده بود که اکثر شرکت‌کنندگان در این تجمعات در کنار حفظ شأن و جایگاه ولایت و مرجعیت شیعی، خواستار پایان دادن به اهانت‌های نظام‌های استکباری و غرب شده و ضرورت هوشیاری مسلمانان را در برابر این دسیسه‌ها و فتنه‌ها خواستار شدند.
راهپیمایی مردم گلستان در اعتراض به اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی
مردم گلستان در حمایت از مقام مرجعیت به منظور محکومیت اهانت نشریه فرانسوی و در حمایت از حجاب و عفاف پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه به همراه مسئولین این شهر به راهپیمایی عمومی پرداخته و با شعارهای خود بار دیگر با مقام ولایت و رهبری تجدید عهد کردند.
اهالی گناوه اهانت به مرجعیت را محکوم کردند
راهپیمایی در اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رهبری و مرجعیت شیعه و روحانیت در گناوه پس از اقامه نماز جمعه از مسجد جامع شهر آغاز و در میدان مرکزی شهر برگزار شد و راهپیمایی کنندگان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «فرانسه حیا کن، دشمنی را رها کن»، «مکرون اهانت می‌کند، غرب حمایت می‌کند»، «مکرون اهانت می‌کند، آمریکا جنایت می‌کند»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «ما ذوالفقار حیدریم، فداییان رهبریم» این اقدام دشمنان را محکوم کردند.
همچنین در این راهپیمایی قطعنامه پایانی محکومیت اهانت به ساحت ولایت و مرجعیت شیعه قرائت شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟