loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سرلشکر سلامی: دشمن ما آرام نیست ولی ما او را آرام می‌کنیم  ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ جریان دارد و دشمن آرام نیست، اما ما او را آرام می‌کنیم

طاهر مهدوی بازدید : 12 سه شنبه 20 دی 1401 نظرات (0)
.
سرلشکر سلامی:
دشمن ما آرام نیست ولی ما او را آرام می‌کنیم 
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

اتفاقات چند ماه اخیر در کشور یک جنگ جهانی بود | بعضی می‌خواهند ایران را به  ویرانه ای تبدیل کنند | دشمن ما آرام نیست ولی ما او را آرام می‌کنیم - همشهری  آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ جریان دارد و دشمن آرام نیست، اما ما او را آرام می‌کنیم و شکستش می‌دهیم.
به گزارش فارس، سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت و آیین بزرگداشت سردار شهید احمد کاظمی و یارانش(شهدای عرفه) که در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد، گفت: این روزها در تمام شهرها، روستاها و حتی خارج از جغرافیای کشور ما عطر و رایحه شهادت همه جا نوازشگر مشام مومنان است.
وی بیان داشت: امروز نوزدهم دی ماه سالروز شهادت ستارگان درخشانی از نیروی زمینی سپاه با یک سپهسالار و اسطوره جهاد است. مردی که در تمام طول عمر خود از جوانی تا انتهای عمر با برکتش حتی برای یک لحظه لباس جهاد را از تن به در نکرد و برای یک لحظه میدان جهاد را ترک نکرد.
سرلشکر سلامی افزود: چون او و همراهانش از مولا و مقتدای‌مان امیرمومنان علی (ع) آموخته بودند که جهاد یکی از درب‌های بهشت است که به روی بندگان خاص خداوند باز می‌شود‌.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟