loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سردار غلامرضا جعفری: دستگیری اشرار مسلح مأمورنما با 6/5 کیلو طلای مسروقه     ۱۴۰۱/۱۰/۰۳   فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: سارقان طلا و جواهرات تحت پوشش مأمور، طی عملیاتی

طاهر مهدوی بازدید : 24 یکشنبه 04 دی 1401 نظرات (0)

.

سردار غلامرضا جعفری:

دستگیری اشرار مسلح مأمورنما با 6/5 کیلو طلای مسروقه

    ۱۴۰۱/۱۰/۰۳

تاکنون هیچ‌گونه مشکل امنیتی در استان هرمزگان گزارش نشده است | صدف نیوز|  پایگاه خبری هرمزگان
 
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: سارقان طلا و جواهرات تحت پوشش مأمور، طی عملیاتی ضربتی دستگیر و از مخفیگاه آنان 6.5 کیلوگرم طلای مسروقه کشف شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات تحت پوشش مأمور درشهرستان لارستان و متواری شدن سارقان به استان هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
جعفری افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت اعضای باند چهار نفره سارقان مسلح سابقه دار را شناسایی و متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
وی اظهارداشت: اعضای این باند که تحت پیگرد قضائی قرار داشتند دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت‌های مسلحانه و به‌عنف، قتل، آدم ربایی، شرارت، اخلال در نظم عمومی، کلاهبرداری، حمل و نگهداری سنگین مواد مخدر و ... هستند.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶ کیلو و ۵۰۰ گرم طلاجات مسروقه متعلق به مال‌باخته، یک قبضه سلاح برنو غیرمجاز، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز، چهار دستگاه بی‌سیم دستی آماده به کار، البسه نظامی، یک دستگاه تلفن ماهواره ای، ۶۰ عددفشنگ جنگی کلاش، ۶۲ عددفشنگ برنو، ۵۵ فشنگ ساچمه زنی، ۴ دستگاه دوربین دید در شب کشف و ۴ دستگاه خودروی سواری متعلق به این باند نیز توقیف شد. جعفری ادامه داد: متهمان به پلیس آگاهی استان انتقال که در بازجویی‌های اولیه پس از مواجه با دلایل و مستندات متقن و قوی به جرم ارتکابی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟