loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. تأکید رئیس‌جمهور بر تکمیل شبکه ملی اطلاعات به‌عنوان یکی از اولویت‌های فضای مجازی     ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ در جلسه شورای‌عالی فضای مجازی که عصر دیروز سه‌شنبه

طاهر مهدوی بازدید : 12 چهارشنبه 30 آذر 1401 نظرات (0)
.
تأکید رئیس‌جمهور بر تکمیل شبکه ملی اطلاعات
به‌عنوان یکی از اولویت‌های فضای مجازی
    ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
رئیسی: راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات از اولویت‌های فضای مجازی است | پایگاه  خبری جماران

در جلسه شورای‌عالی فضای مجازی که عصر دیروز سه‌شنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، سند ضوابط و شرایط انتشار محتوا در رسانه‌های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و پس از طرح دیدگاه‌های اعضا مقرر شد این سند برای اصلاح و تکمیل به کمیسیون معین شورا ارجاع شود.
در این جلسه همچنین گزارشی از آخرین وضعیت شبکه ملی اطلاعات ارائه شد و رئیس‌جمهور تاکید کرد راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات از اولویت‌های فضای مجازی است که باید با جدیت پیگیری و هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود.
ابلاغ قانون موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین ایران و نیکاراگوئه
رئیسی همچنین در اجرای اصل یکصدوبیست‌وسوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «قانون موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری نیکاراگوئه» را که در جلسه علنی ۲۵ آبان ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۱ به تایید شورای نگهبان رسیده است، برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
با توجه به اصل یکصد‌وبیست‌وپنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اجرای مفاد موافقتنامه منوط به انجام تشریفات مندرج در ماده ۱۴ موافقتنامه یاد شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟