loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. جلیلی: ایمان، آرمان و همت؛ سیمرغی که کشور را به قله پیشرفت می‌رساند    ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ دکتر سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با دعوت بسیج سازندگی در شهر قدس حضور یافت

طاهر مهدوی بازدید : 19 سه شنبه 22 آذر 1401 نظرات (0)
.
جلیلی:
ایمان، آرمان و همت؛ سیمرغی که کشور را به قله پیشرفت می‌رساند
   ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
دکتر سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با دعوت بسیج سازندگی در شهر قدس حضور یافت و ضمن ایراد سخنرانی از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، صندوق‌های قرض‌الحسنه، تعاونی‌ها و کارگاه‌های خانگی بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی با ضروری دانستن جهش، گفت: ما در ده سال آینده باید یک جهش بزرگ داشته باشیم، امروز در موقعیتی هستیم که جهش یک انتخاب نیست، یک ضرورت است. این جهش، یک جهاد و یک حرکت همگانی می‌خواهد. این حرکت همگانی یک نرم‌افزار می‌خواهد. ما تجربه‌ موفق این نرم‌افزار را داشتیم و داریم، اما باید آن را عملیاتی کنیم. جلیلی بیان داشت: امروز شما به نقطه‌ای رسیده‌اید که دشمن مستأصل و ناامید به تلاش‌های مذبوحانه روی آورده است. اینجاست که باید جهاد همگانی و بزرگ شکل بگیرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن تمام توان خود را به‌کار برد تا این نرم‌افزار پوشانده بشود و نوع جوانانی که این نرم‌افزار را خوب فهمیده بودند تکرار نشوند. اما از دهه‌ هفتادی‌ها شهید حججی‌ها بیرون می‌آیند و از دهه هشتادی‌ها شهید آرمان علی‌وردی‌ها. اگر این آرمان و ایمان در عرصه اقتصاد، صنعت و کشاورزی هم به میدان بیاید، آن موقع حتما شکوفایی و موفقیت به‌دست خواهد آمد. سیمرغی که کشور را به قله پیشرفت می‌رساند ایمان، آرمان و همت جوانان ماست که در هر عرصه‌ای وارد شدند، موفق بودند.
قدرت‌هایی که در برابر ما صف کشیده‌اند آرزو می‌کنند چنین جوانانی داشته باشند
وی با بیان اینکه قدرت‌هایی که در برابر ما صف کشیده‌اند، آرزو می‌کنند چنین جوانانی داشته باشند، خاطرنشان کرد: هنوز کشور‌های به اصطلاح پیشرفته در روز چقدر تلفات از کرونا دارند؟ ملت ما توانست موفق شود، چون همین نرم‌افزار ایفای نقش کرد. این قوت انقلاب و از افتخارات ملت ماست که عمده شهدای امنیت سابقه حضور در گروه‌های جهادی و خدمت‌رسانی به مردم را دارند. همان کسانی که توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم و محرومین و مبارزه با کرونا می‌گذاشتند، وقتی که امنیت مردم دچار مشکل می‌شود، می‌ایستند و جان خود را فدا می‌کنند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟