loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. افتتاح نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج سرلشکر باقری: اتکا به خود تنها راه رسیدن به استقلال واقعی و سربلندی است   ۱۴۰۱/۰۹/۰۸ رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همان&zw

طاهر مهدوی بازدید : 12 چهارشنبه 09 آذر 1401 نظرات (0)
.
افتتاح نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج
سرلشکر باقری: اتکا به خود تنها راه رسیدن
به استقلال واقعی و سربلندی است
  ۱۴۰۱/۰۹/۰۸

افتتاح نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج/ سرلشکر باقری: اتکا به خود  تنها راه رسیدن به استقلال واقعی و سربلندی است - ملت بیدار آنلاین

رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همان‌طور که در ۴۳ سال گذشته شاهد بوده‌ایم، اتکا به خود و روی پای خود ایستادن، تنها راهی است که می‌تواند استقلال واقعی و سربلندی را برای کشور رقم بزند که برگزاری نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج نیز گام بزرگی در این مسیر است.
نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج، با هدف ارائه فناوری‌های نوین و هم‌افزایی در تحقق زیست بوم اقتصاد دانش‌بنیان، با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس‌ستاد کل نیرو‌های مسلح افتتاح شد.
به گزارش فارس، سرلشکر محمد باقری، رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج و در جمع خبرنگاران، بسیج را ابتکار راهبردی حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت: بسیج در دفاع مقدس عیار خود را نشان داد و پس از آن دوران نیز در عرصه تأمین امنیت و توسعه و پیشرفت کشور می‌درخشد و پیش می‌رود.
وی با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج، بیان داشت: همه غرفه‌های این نمایشگاه متعلق به مردم، جوانان دانشمند، شرکت‌های دانش‌بنیان و همه کسانی است که با ریل‌گذاری بسیج وارد صحنه‌ای شدند که بتوانند علم و فناوری را وارد اقتصاد کشور کرده و اقتصاد دانش‌بنیان را شکل بدهند.
سرلشکر باقری با اشاره به فناوری‌های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه گفت: فناوری‌ها و نوآوری‌های بسیار ارزشمندی در این نمایشگاه، به نمایش گذاشته شده است و بسیاری از کالاهایی که به کشور وارد می‌شود، بهتر از آن کالاها و با قیمت کمتر و فناوری به‌روزتر در کشورمان تولید و در آنها به جنبه‌های زیست‌محیطی و کاهش مصرف انرژی نیز توجه شده است.
رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: من به تولیدکنندگان سراسر کشور، شرکت‌های خصوصی و دولتی که در فرآیند تولید در کشور مشارکت دارند، توصیه می‌کنم که از نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج بازدید کرده و با شرکت‌های دانش‌بنیان وارد قرارداد شوند و سازمان بسیج مستضعفین تسهیل‌گر این کار خواهد بود.
وی گفت: ما در نیروهای مسلح از بسیاری از امکانات و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده می‌کنیم ضمن اینکه من دستور مؤکد و مجددی را صادر خواهم کرد تا همه این دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در نیروهای مسلح، پیش از همه و بیش از همه به طور کامل‌تر استفاده شود تا این موضوع گام اولیه‌ای شود برای اینکه دیگران نیز به این شرکت‌ها اعتماد کنند.
سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: همان‌طور که در ۴۳ سال گذشته شاهد بوده‌ایم، اتکا به خود و روی پای خود ایستادن، تنها راهی است که می‌تواند استقلال واقعی و سربلندی را برای کشور رقم بزند که برگزاری نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج نیز گام بزرگی در این مسیر است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟