loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. در میان ‌اندوه جمع کثیری از مردم و مسئولان یزدان قجری«شهید خدمت» در بروجن تشییع و به خاک سپرده شد  ۱۴۰۱/۰۹/۴ درمیان غم و اندوه جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و مسئولان

طاهر مهدوی بازدید : 30 شنبه 05 آذر 1401 نظرات (0)
.
در میان ‌اندوه جمع کثیری از مردم و مسئولان
یزدان قجری«شهید خدمت» در بروجن تشییع و به خاک سپرده شد 
۱۴۰۱/۰۹/۴
تشییع شهید «یزدان قجری» در بروجن | ساعت 13 و 54 دقیقه 25 آبان - فارس
درمیان غم و اندوه جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان بروجن و جمعی از مدیران اجرایی و نظامی و انتظامی استان چهارمحال و بختیاری پیکر «یزدان قجری» لوکوموتیوران قطار باری راه‌آهن مبارکه- اصفهان که 25 آبان مورد حمله فتنه‌انگیزان و فرصت‌طلبان قرار گرفته بود‌، تشییع و در گلزار روضهًْ‌الشهدای بروجن به خاک سپرده شد.
شهید قجری با یکی از همکاران خود به هنگام حرکت با قطار باری در منطقه پل راه‌آهن نصیرآباد مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفتند. در جریان این حمله‌، اغتشاشگران  با پرتاب کوکتل مولوتف به سمت کابین این قطار و شعله‌ور شدن آتش درون آن‌، موجب90 درصد سوختگی یزدان قجری شدند و پس از چند روز بستری در بیمارستان محمد رسول‌الله(ص) مبارکه به دلیل شدت جراحات وارد شده به شهادت رسید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌، مجوز خاکسپاری یزدان قجری به‌عنوان «شهید خدمت» در گلزار شهدای بروجن صادر شد.
اسماعیل عسگری افزود: این شهید عزیز اهل روستای «سولیجان» در بخش گندمان بوده که از وی یک فرزند دختر 5 ساله به نام «آرام» به یادگار مانده است.

شهادت تروریستی «یزدا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟