loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. با حضور پرشور مردم پیکر شهید «حمید پورنوروز» در لاهیجان تشییع شد   ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ به گزارش تسنیم، این شهید مدافع امنیت که سابقه چندین سال حضور در سوریه و نبرد با تکفیری&zw

طاهر مهدوی بازدید : 20 دوشنبه 16 آبان 1401 نظرات (0)
.
با حضور پرشور مردم
پیکر شهید «حمید پورنوروز» در لاهیجان تشییع شد
  ۱۴۰۱/۰۸/۱۵

تشییع پیکر شهید حمید پورنوروز در لاهیجان/ شهید امنیت به همرزمان شهیدش در  جبهه مقاومت پیوست- اخبار گیلان - اخبار استانها تسنیم | Tasnimتشییع پیکر شهید حمید پورنوروز در لاهیجان/ شهید امنیت به همرزمان شهیدش در  جبهه مقاومت پیوست- اخبار گیلان - اخبار استانها تسنیم | Tasnim

به گزارش تسنیم، این شهید مدافع امنیت که سابقه چندین سال حضور در سوریه و نبرد با تکفیری‌ها را به‌عنوان رزمنده مدافع حرم داشت، توسط عده‌ای اغتشاشگر ناجوانمردانه با ضربات چاقو به شهادت رسید و به کاروان شهدا و همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت پیوست.
پیکر پاک این شهید والامقام با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر اغتشاشگر داعشی بدرقه و در گلزار شهدای لاهیجان آرام گرفت.
شهید «حمید پورنوروز» بسیجی مدافع حرم گردان فاتحین لاهیجان بود که در 40 سالگی به شهادت رسید. شغل اصلی این شهید والامقام، جوشکاری بود و سابقه مقابله با تکفیری‌ها و نیز حضور در مناطق عملیاتی شمال غرب را در کارنامه خود داشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟