loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. حجت‌الاسلام طائب: سازماندهی اغتشاشات اخیر با موساد بود    ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها با اسرائیلی‌ها توافق

طاهر مهدوی بازدید : 17 سه شنبه 10 آبان 1401 نظرات (0)
.
حجت‌الاسلام طائب:
سازماندهی اغتشاشات اخیر با موساد بود
   ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها با اسرائیلی‌ها توافق کردند که در نقش پلیس بد وارد شده و عملیات‌هایی را انجام دهد و ساماندهی اغتشاشات را انجام دهند و آمریکا هم به‌عنوان پلیس خوب بیاید و با ایران مذاکره کند. در واقع ایجاد اغتشاش در برنامه‌های آنها بود.

حجت‌الاسلام حسین طائب، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در نشست فصلی بصیرت‌افزایی با عنوان «بررسی و تحلیل وقایع اخیر کشور» گفت: آمریکایی‌ها معمولاً اسناد استراتژیک امنیت ملی خودشان را منتشر می‌کنند که آخرین سند استراتژی امنیت ملی خودشان را حدود 10 روز پیش تحت عنوان «استراتژی امنیت ملی بایدن» در 48 صفحه منتشر کردند.
به گزارش تسنیم، وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در این سند به این موضوع اشاره کردند که ما در سال‌های اولیه‌ یک دوره تعیین‌کننده برای آمریکا و برای جهان هستیم و در پایان این دهه مشخص می‌شود که یا جهان تقسیم‌ می‌شود یا برتری آمریکا حفظ می‌شود و رفاه و امنیت بیشتری در جهان شکل می‌گیرد.
حجت‌الاسلام طائب اظهار داشت: آمریکایی‌ها از امروز تا سال 2030 یعنی هشت سال آینده را برای خودشان و جهان سرنوشت‌ساز می‌دانند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که با بازگشت دوباره خودشان به برجام در مدلی جدید اقدام به کنترل ایران کنند، گفت: آنها با اسرائیلی‌ها توافق کردند که در نقش پلیس بد وارد شده و عملیات‌هایی را انجام دهد و ساماندهی اغتشاشات را انجام دهند و آمریکا هم به‌عنوان پلیس خوب بیاید و با ایران مذاکره کند. در واقع ایجاد اغتشاش در برنامه‌های آنها بود. این روند به خوبی پیش می‎رفت و برآورد آمریکایی‌ها این بود که قبل از انتخابات، این توافق باید شکل بگیرد تا دموکرات‎ها در برابر جمهوری‌خواهان سود ببرند و بگویند که ما ایران را با برجام کنترل کردیم.
وی اظهار داشت: زمان بازگشایی دانشگاه‌ها رسید و دشمنان، طرح خود را در دانشگاه‌ها انجام دادند و سپس قرار بود ماجرا را به مدارس برسانند. آنها قرار بود در انتهای ماجرا به سراغ بازداشتگاه‌ها بروند و به عنوان نماد پیروزی بگویند که درب بازداشتگاه‌ها را هم باز کردیم. دشمنان برای چند بازداشتگاه در چند شهر برنامه‌ریزی کردند که یکی از آنها اوین بود اما آنها در نهایت در اجرای این نقشه شکست خوردند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟