loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سردار اشتری در اولین همایش سازمان اطلاعات فراجا:   قطعاً با مصادیق ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی برخورد می‌کنیم   ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری

طاهر مهدوی بازدید : 23 یکشنبه 26 تیر 1401 نظرات (0)
.
سردار اشتری در اولین همایش سازمان اطلاعات فراجا:
  قطعاً با مصادیق ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی برخورد می‌کنیم
  ۱۴۰۱/۰۴/۲۵

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در اولین همایش سراسری سازمان اطلاعات فراجا گفت: امروز به همت همکاران پرتلاش‌مان در سازمان اطلاعات فراجا، شاهد ارتقای این مجموعه و ایفای نقش مطلوب در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان هستیم.
اشتری با اشاره به اهتمام و تمرکز ویژه پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و توسعه امنیت اخلاقی و اجتماعی افزود: امروز دشمنان می‌دانند و باور دارند با حربه‌های پوشالی، قدرت مقابله با بنیه دفاعی ایران اسلامی را ندارند و در صددند که با شبیه‌خون و تهاجم فرهنگی به مقاصد پلید خود دست یابند و در این میان با بهره‌گیری از برخی فرصت‌ها در فضای مجازی به‌دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.
وی با تاکید بر اینکه دشمن درصدد است از طریق استحاله فرهنگی، برنامه‌های خود را محقق کند، تاکید کرد: لازم است که همه دستگاه‌های مسئول و عضو در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در ماموریت‌های مرتبط با امنیت اخلاقی و اجتماعی به ویژه برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب اقدامات جدی‌تری انجام دهد.
فرمانده کل انتظامی کشور همراهی رسانه‌ها را برای توسعه هنجارهای اجتماعی و اخلاقی از الزامات دانست و بیان داشت: خوشبختانه عموم زنان و دختران جامعه ما عفیف و دلداده نظام و انقلاب هستند و در این میان معدود افرادی تحت تاثیر القائات فرهنگی دشمن، درصدد هنجارشکنی‌اند که تلاش برای توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یکی از الزامات برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.
اشتری با اشاره به هجمه معاندین و دشمنان به فراجا گفت: این هجمه‌ها بیانگر این است که ما مسیر و ماموریت‌هایمان را به درستی و با موفقیت انجام می‌دهیم؛ دشمن از عملکرد پلیس عصبانی است، اما ما با روحیه جهادی، انقلابی و در خط قانون وظایف‌مان را به جد دنبال می‌کنیم و با این هجمه‌ها متوقف نمی‌شویم.
وی، تلاش برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب را یک وظیفه الهی، شرعی، قانونی و اخلاقی برشمرد و افزود: بنده و همکارانم معتقد و ملتزم به اجرای قانون هستیم و قطعا با مصادیق ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی برخورد می‌کنیم.
فرمانده فراجا با بیان اینکه تلاش برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب مطالبه قانون‌گذار و مردم از پلیس است، تصریح‌کرد: مردم جامعه به‌ویژه متدینین از پلیس انتظار و مطالبه دارند که با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی برخورد کند، هرچند که در موضوع عفاف و حجاب ۳۲ دستگاه براساس ۳۰۰ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، وظیفه و تکلیف دارند اما به نظر می‌رسد که پلیس در این میدان تنهاست و شایسته است که همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول پای کار باشند.
اشتری با بیان اینکه متاسفانه کم‌کاری برخی سازمان‌ها در این حوزه بر دوش فراجا تحمیل می‌شود، تأکید کرد: حتی اگر سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول در این حوزه به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل نکنند، پلیس میدان عمل را خالی نمی‌کند.
وی، همراهی رسانه‌ها را برای توسعه امنیت اجتماعی و اخلاقی از الزامات دانست و ادامه داد: برای پیشبرد بسیاری از ماموریت‌ها، نیازمند قانونی مضاعف هستیم، هر چند که در عمل به وظایف ذاتی و قانونی خود معطل هیچ سازمان و دستگاهی نمی‌مانیم.
برخورد با اعضای اصلی باندها
و شبکه‌های مروج مفاسد اخلاقی
فرمانده فراجا با اشاره بر تنوع و گستردگی ماموریت‌های پلیس گفت: پلیس همچنان که مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، مقابله با اراذل و اوباش، توسعه انضباط اجتماعی و فرهنگ ترافیکی و... را دنبال می‌کند در اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی نیز مصمم است و شناسایی و برخورد با اعضای اصلی باندها و شبکه‌های مروج مفاسد اخلاقی مؤید این ادعا است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟