loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. امیر صباحی‌فرد: پدافند هوایی ارتش تمام تحرکات دشمنان  به‌ ویژه در پهنای خلیج فارس را رصد می‌کند   ۱۴۰۱/۳/۲۳   امیر سرتیپ علیرضا صباح

طاهر مهدوی بازدید : 13 سه شنبه 24 خرداد 1401 نظرات (0)
.
امیر صباحی‌فرد:
پدافند هوایی ارتش تمام تحرکات دشمنان
 به‌ ویژه در پهنای خلیج فارس را رصد می‌کند 
 ۱۴۰۱/۳/۲۳
 

بازدید امیر صباحی‌فرد از منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور- اخبار سیاسی  تسنیم | Tasnim

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازدید از مناطق و گروه‌های پدافندی غرب کشور در جمع فرماندهان گروه پدافند هوایی خنداب اراک ضمن بررسی توان رزم و آمادگی دفاعی این گروه پدافندی از مواضع و سامانه‌های تسلیحاتی مستقر در این یگان پدافندی بازدید کرد.
به گزارش فارس، وی با بیان اینکه نیرو‌های زبده، با ذکاوت و هوشیار پدافند هوایی به صورت شبانه روزی چه در زمان صلح و چه در زمان جنگ خط مقدم دفاع از حریم هوایی کشورمان هستند، اظهار داشت: پدافند هوایی خنداب از نقاط حساس و راهبردی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی است که در کنار سایر مناطق و گروه‌های پدافندی کشورمان وظیفه‌ای خطیر و مهم را برعهده دارد.
امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی پدافند هوایی ارتش با اشراف کامل و هوشمندانه در اقصی نقاط کشورمان بویژه در پهنای خلیج فارس، تمام تحرکات دشمنان را رصد می‌کنند و در صورت لزوم اقدام قاطعانه انجام خواهد گرفت، تأکید کرد: تسلیحات کاملا بومی و جدید پدافند هوایی ارتش در تمامی مرز‌های جغرافیایی کشورمان قطعا در برابر بروز هر گونه تهدید از سوی بیگانگان با غافلگیری و ضربه سخت بر دشمنان بکار گرفته می‌شوند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه عملیات روانی غربی‌ها بیشتر از ضعف آن‌ها نشأت می‌گیرد و تاثیری در اقتدار و پیشرفت روز افزون مجموعه پدافند هوایی ندارد، تصریح کرد: امروز صلابت پدافند هوایی ارتش علاوه بر اینکه موجب استیصال دشمنان در منطقه خاورمیانه شده تمامی معادلات نظامی آنان را نیز به هم ریخته است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟