loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. ولایتی:     سکوت نهادهای به‌اصطلاح حقوق بشری،   زمینه‌ساز کشتار علنی در عربستان است     ۱۴۰۰/۱۲/۲۳     به گزارش خبرگزاری تسنیم، عل

طاهر مهدوی بازدید : 13 سه شنبه 24 اسفند 1400 نظرات (0)
.
ولایتی: 
 
 سکوت نهادهای به‌اصطلاح حقوق بشری،
 
زمینه‌ساز کشتار علنی در عربستان است
 
  ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
 

ولایتی: سکوت نهادهای به‌اصطلاح حقوق بشری، زمینه‌ساز کشتار علنی در عربستان-  اخبار سیاست ایران - اخبار سیاسی تسنیم | Tasnim

 
به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای، جنایت اعدام 81 نفر از مردم مظلوم، مسلمان و از جمله نوجوانان شیعه در عربستان را محکوم کرد.
وی افزود: این اقدام و کشتار علنی، چهره دولتمردان سعودی را بیش از پیش نمایان می‌کند و بی‌تردید چنین جنایت ننگینی در تاریخ ثبت خواهد شد و آمران و عاملان آن علی‌رغم ادعای دفاع از حقوق بشر، در برابر آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان محکوم هستند و این اعمال ننگین شاهد دیگری بر تبلیغات غیرواقعی و دروغین آنان خواهد بود.
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در بخش دیگری از این بیانیه با توجه به سکوت مجامع بین‌المللی و نهاد‌های به‌اصطلاح حقوق بشری در قبال این اقدام و دیگر جنایات گسترده و ظلمی که بر ملت‌های مسلمان منطقه از جمله سوریه، فلسطین، لبنان، یمن، افغانستان، عراق و... می‌شود، افزود: علی‌رغم همه این جنایات که با هدایت، حمایت و زمینه‌سازی استکبار و توطئه‌گران برای تضعیف کشور‌های اسلامی در منطقه شکل می‌گیرد و به اذعان و اعتراف چندین‌باره و صریح برخی دولتمردان غربی از جمله آمریکا و همچنین کشور‌های حامی و مرتجع منطقه که پدیدآورندگان گروه‌های تروریستی و افراطی مانند داعش در منطقه بوده و هستند، سکوت نهاد‌های بین‌المللی و به‌اصطلاح حقوق بشری، بسترساز تعدی، تعرض و جنایات روزافزون از جمله کشتار علنی در عربستان می‌باشد و باید به‌شدت محکوم گردد.
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پایان ضمن محکوم نمودن این جنایت، اتحاد مسلمانان و جهان اسلام برای مقابله با این اقدامات ضدبشری را خواستار شد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟