loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

* سردار اشتری در دیدار با خانواده شهید رنجبر:    امنيت و آرامش امروز جامعه به‌واسطه خون شهدا   به دست آمده است       ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ به گزارش پاي

طاهر مهدوی بازدید : 145 دوشنبه 18 بهمن 1400 نظرات (0)
*
سردار اشتری در دیدار با خانواده شهید رنجبر:
 
 امنيت و آرامش امروز جامعه به‌واسطه خون شهدا
 
به دست آمده است
 
    ۱۴۰۰/۱۱/۱۷

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار حسين اشتري عصر دیروز با حضور در منزل شهيد «علی‌اکبر رنجبر» که شامگاه چهارشنبه در درگیری با اراذل و اوباش در شیراز به شهادت رسید، ضمن تبريك و تسليت به خانواده این شهید اظهار داشت: تسليت ما به اين دليل است كه يك افسر رشيدي كه بيشتر عمر خود را در راه خدمت به مردم گذرانده و مي‌توانست بيشتر خدمت كند را از دست داده‌ایم و تبريك از اين‌سو كه وي با رشادت و ايثار خود باعث ثبات و امنيت بيشتر در جامعه خواهد شد.
اشتري با بيان اينكه امروز همه بايد قدردان كساني باشيم كه براي رضاي خداوند مجاهدت مي‌كنند، افزود: امروز امنيت و آرامش جامعه به واسطه خون شهداي عزيز از جمله شهيد «رنجبر» به دست آمده و اين افتخاري است كه انسان جان خود را براي امنيت مردم نثار كند.
وی با اشاره به دستگيري سريع قاتل قبل از از خاكسپاري شهيد «رنجبر» و تقدير از سردار «رهام‌بخش حبيبي» و همكاران انتظامي به جهت تلاش‌هاي شبانه‌روزي، اظهار داشت: اين موضوع باعث تسلي خاطر خانواده شهيد و البته همه مردم كشور شد، كه داغدار اين موضوع هستند.
فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: شهيد رنجبر افسر رشيد و فداكاري بود كه روزهاي قبل از شهادتش به‌واسطه عملكرد خوب مورد تقدير فرماندهان خود قرار گرفته است و بعد از شهادتش نيز اين چنين اثرگذار بوده كه همه سران قوا و مسئولان كشوري و مردم مطالباتي را براي اصلاح قانون به‌كارگيري سلاح در زمينه مبارزه با مخلان نظم و امنيت مطرح كرده‌اند.
سردار اشتري گفت: به مخلان نظم و امنيت و افرادي كه شرارت مي‌كنند هشدار می‌دهیم که برخورد قاطع با آنان صورت خواهد گرفت و با استمرار طرح‌هايي هرگز اجازه نخواهيم داد كه خون شهيدان عزيزمان پايمال و خدشه‌اي به امنیت کشور وارد شود.
گفتني است در پايان اين ديدار با اهدای لوح تقدير توسط سردار اشتري از خانواده اين شهيد والامقام تجليل و قدرداني به عمل آمد و با توجه به نزديك بودن روز پدر، فرزند شهيد(طاها) نيز سجاده نماز پدر شهيدش را به فرمانده کل انتظامی کشور اهداء كرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟