loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

* نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:   انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زد       ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ امروز دشمنان اعتراف می‌کنند که انقلاب اسلامی

طاهر مهدوی بازدید : 16 چهارشنبه 13 بهمن 1400 نظرات (0)
*
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:
 
انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زد 
 
   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
امروز دشمنان اعتراف می‌کنند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است، و با اینکه انقلاب اسلامی دارای فراز و نشیب بود، اما هرگز توقف نداشته است.

در آستانه چهل‌وسومین سالگرد انقلاب اسلامی؛ همایش بزرگداشت ۶۵۰ شهید روحانی و طلبه شمال کشور با حضور آیت‌الله لائینی «نماینده، ولی‌فقیه در استان مازندران»، روحانیون و طلبه‌های استان‌های شمالی و خانواده‌های شهدا و مردم ولایی مازندران با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان ساری برگزار شد.
حجت‌الاسلام دکتر حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در همایش بزرگداشت 650 شهید روحانی و طلبه شمال کشور با‌ اشاره به فتنه‌های دهه ۶۰ و ۷۰ و ۸۰، افزود: خطرناکترین فتنه را در دهه ۹۰ پشت‌سر گذاشتیم نقشه دشمن بعد از فتنه ۸۸ این بود که مردم را خسته، بریده، ناامید در برابر نظام قرار دهند. مخصوصاًً بعضی از مسئولین سابق با بد عمل کردن فرصت را برای دشمن فراهم کردند، اما مردم سختی را تحمل کردند، بی‌عدالتی را دیدند و فریاد زدند، اما از انقلاب کوتاه نیامدند.
حجت‌الاسلام دکتر حاجی‌صادقی با بیان اینکه رزمندگان و مجاهدان فی‌سبیل‌الله در لشکر ۲۵ کربلا و لشکر قدس افتخارات بزرگی برای انقلاب کسب کردند، افزود: به فرموده امام خمینی(ره) بزرگ‌ترین تحول انقلاب، انقلاب انسانی بود که شهدا از ثمره همین تحول هستند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: هدف از آفرینش انسان، برای تقرب الی‌الله است و هرچه تقرب بیشتر شود انسان از کمال بیشتری برخوردار است؛ و شهید به مقصد قرب رسیده است.
نماینده، ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با تصریح بر اینکه نباید گرفتار فضاسازی و سیاه‌نمایی‌هایی‌های دشمن شد، گفت: مشکلات را باید رفع کنیم و از مسئولین باید مطالبه‌گری کرد. همان‌طور که در برابر فتنه‌های گذشته پیروز شدیم امروزه نیز در برابر این فتنه جدید استکبار هم پیروز خواهیم شد.
نماینده، ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ولایت فقیه را هدیه الهی دانست و گفت:چه افتخاری بالاتر از سربازی ولایت. همه به حاج قاسم لقب سردار سرداران دادند، اما حاج قاسم گفت سرباز ولایتم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟