loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

مراجع تقلید و علما در دیدار با وزیر اطلاعات تصریح کردند:    ضرورت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان برای نفوذ در کشور     ۱۴۰۰/۰۶/۲۶    

طاهر مهدوی بازدید : 35 شنبه 27 شهریور 1400 نظرات (0)

مراجع تقلید و علما در دیدار با وزیر اطلاعات تصریح کردند:
 
 ضرورت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان برای نفوذ در کشور
 
  ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
 

پیام ها و رهنمودهای مراجع تقلید و علما به احیای شب نیمه شعبان و دعا برای  رفع کرونا - خبرگزاری حوزه

سفر وزیر اطلاعات به قم و دیدار با علما و مراجع تقلید

 

به گزارش حوزه، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات روز پنج‌شنبه با سفر به شهر مقدس قم با مراجع عظام تقلید و علما دیدار و گفت‌وگو کرد.
آیت‌الله مکارم شیرازی در این دیدار با تأکید بر مراقبت نسبت به نفوذ، به‌ویژه در شهر مقدس قم در این‌باره تذکرات مهمی ‌را بیان کرده و خطاب به وزیر اطلاعات اظهار داشت: خطر نفوذ در قم به‌ویژه با توجه به مرکزیت حوزه‌های علمیه، بیش از دیگر شهرها است؛ دولت‌های خارجی برای نفوذ در دستگاه علما و دانشمندان و مراجع نقشه‌های مهمی ‌دارند، در این خصوص واقعاً باید هوشیار بود و در این زمینه وزارت اطلاعات باید به خوبی نقش‌آفرینی کند. آیت‌الله نوری همدانی نیز در دیدار حجت‌الاسلام خطیب ضمن تقدیر از ایثارگری‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) با‌ اشاره به روایات ائمه معصومین(ع) بر اهمیت تلاش‌های این وزارتخانه تأکید کرد. در ابتدای این دیدار وزیر اطلاعات ضمن‌ اشاره به وضعیت منطقه و نقشه‌های استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به تشریح برنامه‌های این وزارتخانه پرداخت. آیت‌الله علوی گرگانی هم در دیدار با وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: از شما می‌خواهیم که موضوع نفوذی‌ها را مورد توجه قرار دهید که در هر لباسی وجود دارند.
وزیر اطلاعات با آیت‌الله سبحانی نیز دیدار داشت و از رهمنودهای این مرجع عالی‌قدر نیز بهره‌مند شد. آیت‌الله سید‌هاشم حسینی بوشهری، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در دیدار با حجت‌الاسلام‌ خطیب با تأکید بر اینکه وزارت اطلاعات باید پرچمدار مبارزه با فساد باشد، به نقش مردمی و بسیار مهم و کلیدی این وزارتخانه در تأمین امنیت برای رونق تولید و مانع‌زدایی در مسیر آن‌ اشاره کرد و اظهار داشت: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد درخشش و اقدامات خوب این وزارتخانه بوده‌ایم به حدی که تعجب دشمنان را برانگیخته  است. آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز در دیدار با وزیر اطلاعات بیان داشت: امیدواریم این دولت منسجم بتواند در خط مستقیم حرکت کند و عمل به منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد.
حجت‌الاسلام‌ خطیب در این دیدارها با‌ اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا شرایط خوبی در کسب و کارها و فعالیت‌های اقتصادی در جامعه حاکم شود، گفت: از اولویت‌های مهم دولت فسادستیزی است که در این خصوص توجه ویژه‌ای به گلوگاه‌های فساد داریم.
وی گزارشی از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در تامین امنیت ارائه کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟