loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

پس از اعتراض به دیوان عالی و رسیدگی دوباره:    «حسام‌الدین آشنا» به اتهام نشر اکاذیب   به قصد تشویش اذهان عمومی مجرم شناخته شد      ۱۴۰۰/۰۵/۱

طاهر مهدوی بازدید : 17 سه شنبه 12 مرداد 1400 نظرات (0)
پس از اعتراض به دیوان عالی و رسیدگی دوباره:
 
 «حسام‌الدین آشنا» به اتهام نشر اکاذیب
 
به قصد تشویش اذهان عمومی مجرم شناخته شد 
 
  ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
روز یکشنبه دهم مرداد ماه در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران پرونده جرم سیاسی متهم حسام‌الدین آشنا به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به ریاست قاضی شقاقی رسیدگی شد.

به گزارش خبرگزاری میزان، سخنگوی هیئت منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی گفت: در دو شکایت این پرونده قبلا در شعبه نهم دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شده بود و بعد از اعتراض متهم دیوان عالی کشور آن را به شعبه هم عرض (شعبه ششم) عودت داد.
مومنی راد افزود: دادگاه با حضور هیئت‌منصفه‌ای غیر از اعضای دادگاه قبلی شروع شد و پس از سخنان رئیس دادگاه نماینده مدعی‌العموم به شرح کیفرخواست پرداخت. با توجه به عدم حضور متهم وکیل او به‌صورت مبسوط و تفصیلی به دفاع از او پرداخت و سپس متهم با تاخیر ۴۰ دقیقه‌ای وارد شد و دفاعیات خود را مطرح کرد و بعد از خاتمه دادگاه هیئت‌منصفه جرایم سیاسی وارد شور شد و پس از اتمام شور، رای‌گیری به عمل آمد. وی خاطرنشان کرد: هیئت‌منصفه در یک اتهام و دو شکایت متهم را با اکثریت آرا مجرم دانست و ضمنا با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف دانست.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟