loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

پیکر آیت‌الله حسینی کاشانی تشییع و به خاک سپرده شد ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت‌الله سید محمد حسینی کاشانی با حضور علمای برجسته در شهر قم برگزار شد.مراسم تشییع و خاکسپا

طاهر مهدوی بازدید : 71 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

پیکر آیت‌الله حسینی کاشانی تشییع و به خاک سپرده شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

حسینی(کاشانی)، سیدمحمدگزارش تصویری: تشییع آیت الله سید محمد حسینی کاشانی | خبرگزاری بین المللی  شفقنا
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت‌الله سید محمد حسینی کاشانی با حضور علمای برجسته در شهر قم برگزار شد.
مراسم تشییع و خاکسپاری آیت‌الله سید محمد حسینی کاشانی نماینده دور اول مجلس خبرگان که روز دوشنبه بر اثر کهولت سن و بیماری در سن ۸۷ سالگی دارفانی را وداع گفت صبح دیروز (سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه )۱۴۰۰ با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، آیت‌الله حسینی بوشهری و سعیدی امامان جمعه شهر قم و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
پیکر این عالم فقید پس از تشییع از مسجد امام حسن عسکری(ع) قم به سمت حرم حضرت معصومه(س) و اقامه نماز میت توسط آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه قم برای خاکسپاری به گلزار شهدا و در جوار فرزند شهیدش انتقال داده شد.
مرحوم آیت‌الله سید محمد حسینی کاشانی پدر همسر حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات و پدر سید محمود حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم است.
رئیس‌جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی خطاب به سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و فرزند آن مرحوم ارتحال عالم ربانی و فقیه وارسته حضرت آیت‌الله حسینی کاشانی که عمر با برکت خود را در راه تعلیم و تدریس و تالیف و تربیت فضلا سپری نمود به وی و بیت شریف آن مرحوم تسلیت گفت.
مدیر حوزه‌های علمیه، نیز در پیامی ارتحال این عالم ربانی را تسلیت گفت.
آیت‌الله حسینی کاشانی چند سالی را در نجف و درس علمای این شهر حضور داشت و پس از بازگشت به قم تحصیل و تدریس علوم دینی را در حوزه علمیه آنجا ادامه داد.
وی در روز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ مصادف با ۱۳ رمضان بر اثر کهولت سن در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟